Hahaha tja knap is dat he. Maar volgens mij is er bij iedereen wel wat hoor. Mijne doet sommige dingen wel en andere niet. Nou ja komt vanzelf wel.
Bij ons is een moeder op het kinderdagverblijf waarvan haar kind echt walgelijk perfect is haha... Alleen het leuke is ik hoor haar altijd zeggen : oh echt ? Dat doet ze thuis nooooooooit Hier hebben we echt een cadeautje. Ik heb een hele makkelijke baby. Kan echt een tijd alleen spelen , slaapt overdag redelijk en snachts goed (en heus is die wel eens wakker of is het wel eens bal ). Maar mijn zoontje wil dus totaal niks eten op fruit na. Groente of een prakkie , brood , pap in fles of op bordje nou hij wil het echt niet. Dus nee mijn kind is niet perfect en dat eten komt ook wel goed al denk ik ook wel eens van : huh dat kindje eet al een hele boterham en ik mag blij zijn als die twee hapjes op eet...
Het verbijsterd me iedere dag weer hoeveel tijd alles ineens kost sinds ik moeder ben. Soms duurt het na het opstaan twee uur voor ik eindelijk aan mijn ontbijt kan en dan heb ik, ondanks de verborgen reflux, een heel makkelijke baby. En dan aan het eind van de dag zou ik je echt niet kunnen vertellen wat ik allemaal gedaan heb, maar ben ik wel steeds bezig geweest. En dat je dan van een vriendin hoort dat ze haar verlof net vakantie vond en dat ze nog nooit zo veel tijd voor zichzelf heeft gehad als toen ze net een baby had.
Whahahaha, ja idd, ik had een collega die 'al die sudoku's inmiddels ook wel zat was'. Terwijl ik 18 uur per dag met een hysterisch kind rondjes door het huis had gelopen...
De eerste vier moet ik je teleurstellen... ik heb zo'n kind Maar de rest... daar heb ik ook geen 'last' van hahaha Eerlijk gezegd scheelt het me weinig of mijn kind uber gestyled erbij loopt of dat ik eruit zie alsof ik zo van de catwalk kom... gewoon normaal is het woord
Haha volgens mij heet dat window dressing Mensen vertellen altijd wat er goed gaat, nooit wat niet zo lekker loopt....