Zin in morgen 5 december

Discussie in 'De lounge' gestart door ma1, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Hebben jullie er ook zin in ben zo benieuwd hoe de oudste op de pakjes reageerd
    we vieren het met de hele familie, ik hoop dat het weer wel een beetje meezit

2. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook echt zin in! Maar ik hoef niet meer tot morgen te wachten want wij vieren vanavond al 'pakjesavond'. Dat was ook het eerste woord wat mijn zoontje(6) vanochtend tegen mij zei.
    Hij kwam met slaperige oogjes de kamer binnenlopen en zei alleen maar 'pakjesavond' met een grote glimlach erbij.:D
    Ik ben ook heel benieuwd hoe ze gaan reageren op de kado's die sint heeft uigekozen. Wat voor weer het wordt maakt voor ons niet uit want we blijven lekker thuis.
    Ik kan haast niet wachten tot het zover is en ik krijg niet eens wat;)

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ja wij vieren het ook vanavond, en heb er ontzettend veel zin in!

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Heb er ook heel veel zin in. Ondanks dat mijn dochter er nog weinig van snapt haha! Gelukkig mijn nichtje wel. En ben stiekem ook benieuwd wat ons meisje van haar opa, oma, oom en tante krijgt!

5. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.700
    2.511
    113
    WIj vieren vanmiddag pakjesmiddag. 'k ben zo benieuwd naar dat koppie als ze de cadeautjes ziet staan!

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook vanavond, dit omdat Joris maandag weer naar de psz gaat en dus morgen de hele dag kan spelen met het nieuwe speelgoed en niet zo hyper is de dag erna ;) Maar verheug me er ook op! Zo leuk!

7. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Wij vieren het niet ..... Beetje saai! De kleine man snapt het niet niet. Krijgt wel wat natuurlijk. Maar ik verheug me al op volgend jaar! :D
    Schoonfamilie zit in australie.. en mijn familie viert het wel.. maar door eerdere problemen geen zin om daar de avond door te brengen.

8. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb er ook zoveel zin in :D wij vieren het ok met de hele familie van mijn kant.
    We doen dan eerst om 5 uur gezellg met z,n allen eten.
    En dan rond een uur of 7 pakjesavond voor de kindjes.
    En rond een uurtje of half 10 doen we nog suprise.
    Wij doen het morgenavond.

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Wij vieren het ook vandaag, einde van de middag/avond.
    Heb er zo'n zin in! Alleen balen dat de hele familie door de sneeuw en ijzel moet om bij ons te zijn (2,5 uur rijden hier vandaan)

10. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij doen morgen middag pakjes middag. Beau zal er wel nog niks van snappen maar wij hebben er veel zin in.

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jaaaaaaaa reuze zin in!! Hier komt zelfs de sint en piet langs.
    We vieren het morgen middag, kan hij in de middag nog lekker spelen, en in de avond weer lekker op tijd naar bed.

leuk leuk

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

we geven Emma wat cadeautjes morgenavond (o ne sinterklaas natuurlijk). ben benieuwd of ze de cadeaus leuk vind. Ze vind sinterklaas en de pieten in iedergeval erg leuk. asl ze ze op tv ziet wijst ze er gelijk naar. verder snapt ze het natuurlijk nog niet

13. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Wij vieren het morgen ochtend met mijn familie en een heuse piet, heb er ook veel zin in.

14. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Ik hoop dat het weer morgen niet roet in het eten gaat gooien

15. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Wij doen niet aan pakjes avond maar weer gewoon de schoen zetten. Kan niet wachten tot morgenvroeg mijn nichtje en neefje zijn net geweest de schoen zetten.
    Weer een hele mooie tekening en wortel bij de schouw. Ik hoop zo dat ze de cadeaus mooi vinden. vast wel. Dus word vroeg opstaan morgenvroeg maar heb er nu al zin in.:)

16. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    wij hebben het vanavond gevierd kids helemaal happy lekker gegourmet en nu zijn ze druk aan t spelen en morgen komt me boom :D

17. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik denk dat het hier aan ons voorbij gaat. Mijn schoonouders moeten vanuit Groningen komen en wij moeten 20km verder op. Als het weer zo slecht wordt als voorspeld, dan gaat het niet door en schuift het een week op. :(

18. Rooibos

Rooibos Niet meer actief

Heel erg veel zin.
    Ik hoop dat na morgen het hieperpieper gedrag weer verdwijnd :D

19. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    morgen lekker gezellig naar oma. Hele familie daar. Heb nog die nichtjes die geloven.
    Kei gezellig. Heb er zo'n zin in..
    Hopelijk volgend jaar met een kleine!

20. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Heb er onwijs zin in!! De jongste heeft er nog weinig mee maar de oudste is er wel heel erg mee bezig....heeerlijk dat vrolijke lachende koppie steeds :D Wij vieren het wel morgen, samen met opa en oma. Gezellig! En daarna lekker grillen met zn allen. Ik vind het na 27 jaar nog steeds superleuk dat Sinterklaas....Joepie :D

Deel Deze Pagina