Ik ben nu sinds donderdag weer aan het werk en dat gaat opzich prima. Tot op heden werk ik avonddiensten en een paar slaapdiensten en mijn ouders passen op. Maar nu vraag ik me af hoe ik het moet doen als ik een vroege dienst heb en hoe doen jullie dat? Ik moet om 7.00 beginnen, heb 50/60 min reistijd van huis naar mijn ouders en dan nog 15 min naar mijn werk. Dus moet ik om 5.30 in de auto zitten. Tim drinkt normaal om 8.00 maar vraag me af of hij het gaat accepteren om uit bed te komen en zonder eten in de auto gezet te worden (en dan hopelijk nog gaat slapen). Want anders moet ik hem eerst nog eten gaan geven om 5.00 maar raakt ook heel zijn schema in de war. Wat is wijsheid en hoe doen jullie dit?
Bedankt voor het meedenken! Ouders naar mij is geen optie want ze passen ook op de kinderen van mijn broer. Man kan niet brengen want die werkt gewoon hier in de stad en moet er ook om 7.00 zijn. Vind 2 uur (heen en terug) in de auto wel beetje veel om hem 'even' te brengen. Al is het alleen al voor de kosten van de brandstof.
De avond ervoor brengen zodat het voor jullie allemaal leuk en goed te doen blijft?? Jij hoeft er niet vroeger uit, je kindje kan zn eign schema aanhouden, je man doet zijn ding en je ouders kunnen lekker knuffelen met hun kleinkind als hij wakker wordt. Mijn schoonmoeder woont hier 10min met de auto vandaan en zij past de woensdag op. Op woensdag begin ik vaak om 6:30/7:00 en mn vriend moet om 8:00 beginnen. Wij eten dinsdagavond standaard bij schoonouders, leggen de kinderen daar op bed en gaan dan naar huis of blijven nog even voor thee/koffie en de volgende ochtend kan ik rustig mn ding doen zonde kids, vriend hoeft niet heen en weer en mn schoonouders zijn helemaal blij met twee kleinkinderen in hun bed de volgende ochtend