Ik wilde vorige week al koetje repen kopen bij de jumbo, na gevraagd te hebben. hadden ze de keer er op nog niet. Kom ik bij de ah hebben ze de koetje repen ook niet meer Dus bestaan ze nog??? Ik vind ze lekker, en dacht koop ze morgen voor sint maarten. maar helaas nergens te krijgen. Dus heb maar kinder meegenomen
Ik vind ze alleen minder lekker als vroeger, toen was ik er gek op Zie ze vaak nog wel liggen bij bovengenoemde winkels...
Kruidvat heeft ze ook liggen. Ze zijn zo lekker... Volgens mij is het trouwens de chocolade die gebruikt wordt voor over het ijs. Jammie jammie.
vreemd in Stadskanaal zijn ze spoorloos en we hebben bij de jumbo gevraagd en de kaartjes voor de artikel was ook weg
Oh lekkerrrrrrrrrrrr...ik vreet dat hele pak zo op (en volgende dag koppijn) Hier bij Super hebben ze ze nog wel.
Ik heb ze laatst ook meegenomen, maar vond ze echt niet meer zo lekker als vroeger! Zelfde had ik trouwens met penny-wafels: at ik vroeger hele pakken achter elkaar van, maar vind ze nu echt smerig. Of dat nou door mijn veranderde smaak komt of door veranderingen aan het product, geen idee, maar jammer is het wel Gelukkig is ChocoPrince nog wel errug lekker!
ohhh die kreeg ik vroeger altijd van mijn oma!!!! Wist de naam niet eens meer alleen die delfst blauwe verpakking kan ik mij nog heugen!!! mmm jammie!!!!!!!!!
Hier zijn ze bij de trekpleister nog te koop! Mijn oma had ze altijd en ik haal ze ook nog weleens. Heerlijk die nostalgie hihi!
Oh, wij kregen zo'n 'kwatta' D) altijd van mijn oma. Toen vond ik ze zó lekker! Nu zijn ze lang zo lekker niet meer als toen vind ik. Maar om even ontopic te blijven , bij 'onze' AH hebben we ze niet.