Kerstpakketten

Discussie in 'De lounge' gestart door Mutzie, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat vinden jullie leuk om te krijgen?

1. Traditioneel pakket

2. Geschenkbonnen

3. Overig, nl:

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Het lijkt nog vroeg, maar het is alweer tijd om na te denken over Kerst en dan in mijn geval over de Kerstpakketten die we dit jaar aan onze medewerk(st)ers gaan geven. Elk jaar weer een heel gedoe om een passend cadeau te verzinnen, dus dit jaar ben ik benieuwd naar jullie mening. Wat vinden jullie leuk om te krijgen?

Wij hebben jaren het traditionele pakket gegeven; een mand vol lekkers en de laatste jaren laten wij hen kiezen uit een aantal bonnen (MediaMarkt, Intratuin, Etos, bioscoop).

Korte info:
    -medewerkers zijn voornamelijk vrouwen (75%)
    -schoonmaakbedrijf
    -budget tussen €15 en €20
    -verschillende nationaliteiten (we houden rekening met alcohol bijv.)

Ik zal proberen een poll toe te voegen...

Alvast dank voor jullie reacties!!

Groetjes Mutzie

2. Alf

Alf Niet meer actief

Ik heb vorig jaar pakketten van Oil & Vinegar gegeven, jaar ervoor van Rituals. Viel beide erg in de smaak.
    Zit nu te denken aan bioscoopbon in zo'n blik, opgeleukt met popcorn, zak M&M's en 3D brilletje ofzo.

Ik vind de afwisseling van een pakket met een bon juist leuk. Zo ben ik niet te voorspelbaar ;)

3. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland

Dit zou ik echt super leuk vinden

(en geef ik zelf wel eens cadeau bij een bruiloft)

4. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    hier krijgen we elk jaar zo'n cadeau bon met elk jaar dezelfde geschenken dus iets anders zou ik dan wel op prijs stellen.

5. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Vind de dingen die alf noemt allemaal erg leuk. Bon alleen vind ik niet zo, maar ivm verschillende nationatliteiten wel betere optie als traditiineel pakket (vind ik zelf wel leuker overigens dan een bon)

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik hou van verrassingen :) Elk jaar iets anders dus!

13e maand mag ook, dan praten we verder nergens meer over :cool:

7. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik hou wel van iets waar over nagedacht is. En een Bin vind ik altijd maar makkelijk..,

Slechtste kados ooit: een binnen bbq van 20 cm doorsnee.. Ja echt, leeeeeuuukk...
    En een roze slappe sporttas met allemaal onzin: bidon, toilettas, handdoekje, zweetbandje enzo. En slechte kwaliteit. Beide zijn zo in de kliko beland. Zo jammer. Gelukkig het jaar erna wel leuke kados gehad.

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik zou met elk pakket heel blij zijn, vind deze drie echt super leuk!

9. Alf

Alf Niet meer actief

Sommige mensen hebben per definitie iets tegen samengestelde pakketten. Daarom doe ik af en toe een bon tussendoor. Iedereen blij. Maar alleen en bon in een vlopje.. neuh!
    Moet wel iets leuks van gemaakt worden. Ik moet vooral trots zijn om het weg te geven. Zo narcistisch ben ik dan ook wel weer haha.. :D

10. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.472
    3.927
    113
    Vrouw
    Ik heb nu bij 2 werkgevers een kerstmarkt meegemaakt: lokale bedrijven staan op de markt met bijv. boeken, wijnen, verzorgingsproducten, speelgoed, spelletjes, maar ook bijv. een slager waar je een vleespakket kan bestellen of een banketbakker.
    Je krijgt dan een x-aantal munten of bonnen die je kunt inleveren bij de verschillende kraampjes. Erg leuk en gezellig, aangekleed met hapje en drankje en muziek. Maar goed, dat waren organisaties met tussen de 1000 en 5000 medewerkers. Dus niet voor elke organisatie haalbaar wellicht.

Ik zou dan voor een traditioneel pakket kiezen, ik hou van uitpakken :)

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dat lijken me superleuke pakketten!

Ik kreeg toen ik nog werkte meestal zo'n kant en klaar gekocht pakket ofzo. Echt geeeeeen zak aan. Met allemaal van die vage producten/merken. Dat in ieder geval dus niet ;)

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik blijf kerst pakketten het leukst vinden met allemaal dingen er in die ik zelf niet zo snel zou kopen.Iets nuttigs er bij is leuk. Bijvoorbeeld een badhanddoek of zo maar voor de rest laat ik mij liever verassen en mijn kinderen vinden het ook super leuk om een kerst pakket uit te pakken.... Ik krijg alleen eigenlijk geen kerstpakket. Maar hun vader geeft die van hem aan zijn kinderen en zo hebben we hier dan toch een kerst pakket.

Erg leuk.

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Mijn werkgever laat ons via kadoklikken.nl zelf iets uit zoeken.

14. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Leuk zeg!

15. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Mijn baas geeft mij een 13de maand :).
    Hier wordt dus niet meegedaan aan het "cadeau geven".

Ik zou zelf liever een bon hebben waarmee ik zelf iets kan kiezen, dan echt een vast pakket (waarbij ik meestal met de helft niks ben).

Manlief krijgt met Kerst altijd een etentje onder collega's aangeboden dat het bedrijf betaalt.

16. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ik heb gekozen voor traditioneel. Ik vind het kneuterige van de verassing gewoon zo leuk. We krijgen van mijn baas wel altijd zo'n bon, maar daar kun je dus ook voor een traditioneel pakket kiezen.
    De opties die hier staat zoals rituals vind ik dus ook erg leuk.

17. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik krijg jaarlijks 2 VVV-bonnen van 25 euro en daar ben ik erg blij mee! Zo'n pakket is natuurlijk ook heel leuk, maar als ik mag kiezen heb ik liever een bon.

18. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik werk niet meer, maar ik heb altijd het liefst de traditionele gehad. Er zit vaak een hele hoop meuk in wat ik weggeef, maar ik vind het zo leuk om te doen. Mag ook standaard mijn vader's kerstpakket hebben om die reden haha.

Mijn man krijgt een Vivabox ofzoiets, kun je zelf uit een aantal dingen kiezen.

19. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Ik zit al een aantal jaren in een commissie om pakketten voor de medewerkers (ca 180x) te bedenken. Een jaar of 7 geleden zijn we begonnen om de medewerker zelf te laten kiezen tussen 3 of 4 pakketten die wij dan bij zo'n bedrijf samen stellen. Zo eind oktober kiest de medewerker dus zelf welk pakket hij/zij met kerst wil krijgen. Nadeel is dat ze van te voren weten wat ze krijgen. Voordeel is dat ze nog kunnen kiezen voor iets wat (beter) bij ze past. Het gaat dan altijd om een pakket met allerlei levensmiddelen, een pakket met cadeau en een pakket met cadeautje met levensmiddelen.

Het blijft elk jaar weer moeilijk om iets te bedenken/vinden

20. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Sommige pakketten vind ik gewoon helemaal niks!
    Meerendeels is niet te eten,nee....dan heb ik liever een kadobon dan dat ik alles weg moet gooien.

Deel Deze Pagina