1 dag na punctie nog geen bevruchting

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door maaikiexxx, 19 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    meiden,

Ik voel me even zo rot. Ik heb gisterenochtend een erg vervelende punctie gehad.
    Ze hebben 8 follikels kunnen aanprikken, en 7 zijn bruikbaar voor ivf.
    Nu heb ik net het zkh gebeld en er hebben nog helemaal geen bevruchtingen plaatsgevonden.

Ik ben nu echt bezorgd en erg bang dat deze poging verloren gaat.
    Heeft iemand van jullie dit wel eens meegemaakt en komt het vaker voor dat er op dg 2 of 3 pas een bevruchting plaatsvind.

Alvast bedankt.

gr Maaike

2. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    maaike; ik kan je helaas niet helpen. Ik heb geen idee.
    Maar ik wil je wel even veel sterkte toewensen met wachten.

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heb het ook gehad bij mijn ivf behandeling
    na 2 dagen was er wel een deling
    hopelijk gaan die van jou ook nog bevruchten meid
    heel veel succes!

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ik duim voor je !!!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oef...dat is het ergste bericht wat je kan krijgen volgens mij.
    Heel veel succes!

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij horen pas 2-3 dagen na de punctie of er bevruchting is, eerder niet. Dus ik weet niet of de bevruchting ook later dan de eerste dag kan plaatsvinden. Ik hoop dat ze alsnog gaan delen en dat de terugplaatsing kan doorgaan. Heel veel succes!

7. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    meiden,

bedankt voor jullie berichtjes. Ik heb net nog even het lab gebeld, nog steeds geen bevruchting en de vrouw aan de telefoon kon me ook niet echt geruststellen helaas.....!
    De kans dat er nu nog een bevruchting plaatsvind is heel erg klein.

Voel me ontzettend verdrietig.

Caruli en Elmo, gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschappen, jullie verhalen geven me wel hoop. Linda succes met je 3e IVF.

Liefs Maaike

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje dat meen je niet, wat een nachtmerrie, hoe kan dat nou?! wanneer hoor je nu meer? ik denk aan je en blijf nog even duimen hoor!

9. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Jakkes, zeg... Ik hoop het niet voor je! Wij hadden met de eerste IVF ook geen bevruchting, is toch een flinke dreun in je gezicht. Alle moeite voor niks geweest.
    Sterkte & ik blijf nog even voor je duimen!

10. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    thankx meiden, probeer het een beetje van me af te zetten nu.
    Ik moet het morgen maar even afwachten maar ik weet al bijna zeker dat ik een telefoontje krijg met slecht nieuws.
    Onze eerste IVF heeft al wat tegenslagen gekend, mijn man heeft een week koorts gehad en ikzelf ben ook ziek geweest waardoor de punctie bijna niet doorging.

Dit had ik nu nooit verwacht, het schijnt ook niet zo vaak voor te komen.

Jippie, zijn jullie meteen doorgegaan naar ICSI?

Ik vind het allemaal zo vreemd aangezien ik al een zoontje heb, die is dmv clomid geboren, maarja ik sta nergens meer van de kijken de laatste tijd.

Ik hou jullie op de hoogte.

xx Maaike

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wat rot voor je meid, ik blijf ook nog even duimen voor je. Dikke knuffel en sterkte.

Liefs Zora

12. Loyus

Loyus Lid

15 nov 2006
    41
    0
    0
    Lieve Maaike,

Wat vreselijk voor jullie!

Wij hoorde na 3 dagen of er een bevruchting was. Bij de IVF hadden we 7 eitjes bij de punctie en er waren er 3 bevrucht maar van slechte kwaliteit. Ze waren maar 3x gedeeld ipv de wenselijke 8x. Nu heb ik vorige week weer een punctie gehad voor ICSI en er waren weer 7 eitjes maar s'middags belde ze dat ze er niets mee kunnen. Ik heb pas 4 juni een afspraak met het ziekenhuis en waarschijnlijk is de enige optie nog eiceldonatie.

Ik hoop niet voor jullie dat dit ook bij jullie zo is en dat er een begrijpelijke verklaring voor is... ik leef met jullie mee.

Liefs Loyus

13. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Zora bedankt.......wat duimen we wat af voor elkaar, hopelijk gaat ook een keertje werken en hebben wij eens mazzel. Hoe staat het met de IUI?

Loyus, wat erg meid.....wat een teleurstelling. Ik voelde vanmiddag ook de grond onder mijn voeten wegzakken. Dit hadden wij nooit verwacht en ik was zo blij met onze 7 eicellen. Mijn man heeft prima zaad dus daar kan het ook niet aan liggen. Misschien matchen we helemaal niet ofzo. Wij hebben al een zoontje dus zou het wel moeten kunnen.
    Ik leef met je mee en hopelijk word er wat duidelijk voor je 4 juni.

Liefs Maaike

14. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    jeetje meid, wat een drama, je denkt toch met 7 eitjes het is niet veel
    maar moet genoeg zijn niet dus weet ff niet wat te zeggen, alleen maar dat we denk ik met z`n allen hopen op een wonder morgen. ik duim net zolas de rest heel hard voor jullie.

xx regi

15. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hoi Maaike....wat een nare bedoeling.
    Ik duim ook heel hard voor je mee dat er toch nog een bevruchting plaats gaat vinden.
    Is wel heel zuur anders zo'n verspilde poging. Veel sterkte.

Knuf Winnie.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kan je vandaag weer bellen?

17. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    nou meiden,

Net gebeld door het lab......helaas geen enkele bevruchting. Moet nog even slikken maar was ervan uit gegaan dat ik dit berichtje zou krijgen. Voel me leeg en verdrietig maar aan de andere kant opluchting dat ik het nu weet en verder kan naar de volgende behandeling.

Volgens de arts zagen mijn eicellen er ook niet zo heel goed uit en was er helemaal geen aanhechting van het sperma. Mijn man's zaad moet getest worden op antistoffen, we matchen niet. Waarom ik destijds wel zwanger ben geraakt van Luca is dan ook een raadsel.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes en al het duimen, het heeft helaas niet mogen helpen.

Liefs Maaike

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Dikke knuffel van mij!

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat ontzettend klote zeg!! Veel sterkte!!

20. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Enorm balen meid. Dikke knuf.
    Kunnen ze nog iets helpen met het matchen dan?

Deel Deze Pagina