Jah zijn we weer Ben ik nu de enigste? Kerstboom de deur uit en de lente naar binnen.... heerlijk vind ik dat! Ik kan dan ook erg genieten van de gedachte om binnenkort weer de tuinmeubeltjes van stal te halen, deuren en ramen lekker open, lente jurkjes en slippertjes weer aan 8) Welke gedachte speelt er bij jou als je nu aan de lente denkt?
*kijkt naar de sneeuw buiten* Dat het nog minimaal tot eind april/mei hier duurt voordat we hier een beetje lente zien...
Oh nee hoor! Het is nu een beetje zonnig en dan kan ik al overal de lente zien. De Hyacintenbollen staan op tafel en die heerlijke bloemengeur... Ik kan er echt vrolijk van worden.
Oh nee arme jij! Nope, geen sneeuw meer te zien hier. Vanmorgen scheen vrolijk een waterig zonnetje en dan begint het bij mij al te kriebelen. Vorig jaar en het jaar daarvoor was er al in maart een heerlijke temperatuur van 25 graden.... goede hoop bewaren hé
Voor het eerst in dagen schijnt hier de zon, het is nog wel koud maar het komt tenminste niet meer met bakken uit de hemel. Wij trekken er zo even lekker op uit!
Zo echt wel! Ik ben alweer bezig met de nieuwe tuinstoelen die we willen kopen... waar de zandbak moet komen ect. Heb al tulpen in huis en wil snel wat bolletjes narcissen e.d. in huis halen! Heeeerrrrrlijk!
ha lekker! de zon in. Zou ik wel willen. Heb hier 2 oppas honden en mijn eigen. Zou ik heerlijke lange wandeling mee kunnen maken in het prille zonnetje..... maar ik ben ziek.
Ik zit een stukje dichterbij de poolcirkel dan jullie dus hier ligt de lente ongeveer een maandje achter Maar ik kom in maart waarschijnlijk weer een weekje of 2 met onze zoon op vakantie naar Nederland en dan hoop ik écht wat lente te zien!
ja al gedaan! Maar niet met de 3 honden en een wandelwagen, helaas. is me nu echt teveel. maar heerlijk dat zonnetje. wordt er echt vrolijk van
Ik heb alweer drie weken tulpen staan. Dat geeft een pre lente gevoel. Maar hier verwacht ik de lente ook niet eerder dan midden april.
Houten spul kun je ook buiten, moet je alleen olieen dacht ik? of anders hoes erover. Ik wil vooral iets met zo'n standenstoel, dat ik er lekker in kan liggen. Beentjes omhoog en genieten maar! Oh en straks weer heerlijk met een wit wijntje en een paar hapjes in de tuin.
Er zijn al vogels die voorjaarsdeuntjes fluiten Ik heb het blad uit de voortuin geharkt, laat het onkruid maar weer komen Kan m'n zoon straks weer lekker in de zandbak spelen, en dan ga ik proberen te beginnen met zindelijkheids training. Heb vanmorgen tulpenbolletjes gekocht, staat ook zo gezellig in de kamer. En het belangrijkste hopelijk komen er snel kijkers voor ons huis, zodat we dit jaar kunnen gaan verhuizen!
Ik heb ook al een mooi lente stukje staan met heerlijk ruikende hyacinten.. O ja...Kan me niet snel genoeg gaan nu hoor..Ben dat donkere & koude weer nu wel beu.. En onze kleine wordt dan geboren he! Hele fijne tijd lijkt me dat...de eerste werd in october geboren de tweede in januari..Nu lekker sneller naar buiten met de beeb..Echt zin in..
Het kan mij ook niet snel genoeg gaan! Heerlijk als het straks weer wat langer licht is! groetjes Setje
Heerlijk! Lekker zonnetje, 's ochtends buiten ontbijten, tuintje zitten en werken, glaasje rose erbij boekje lezen in je luie stoel, iedereen die vrolijk is, bloemetjs in bloei, alles ruikt weer lekker, mmm ja laat de lente maar komen!
ojaaaaa heerlijk ik verheug me er ook al helemaal op. Lekker zomerjurkjes aan en naar buiten ...mijn dikke buik showen hahaha. Van Bjorn ging dat niet, toen van hem mijn buik op zijn dikst was moes ik een dikke jas aan. En weer heerlijk de bbq naar buiten, lekker! Lekker met een boekje buiten en een badje voor Bjorn. Ja heerlijk laat de tempratuur maar weer omhoog gaan. Ik heb er zin in.