Tip zomerslaapzak

Discussion in 'Baby en dreumes' started by aurora5, Aug 1, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aurora5

aurora5 Bekend lid

Oct 26, 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 aurora5, Aug 1, 2013
    Last edited by a moderator: Aug 1, 2013
    Wat heb ik toch een slim moedertje. Ik had geen goede zomerslaapzak, alleen die van de hema, maar die zijn toch wel dik ookal noemen ze het zomerslaapzak. Nu heeft ze de binnenkant eruit geknipt en heb ik dus een hele dunne slaapzak, zo dun als een lakentje, ideaal met dit hete weer!

2. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,623
    0
    0
    Goede tip ja! Die van de Hema vind ik inderdaad wat dik. Prenatal zijn wat dunner

3. miffy

miffy VIP lid

Jun 15, 2011
    7,746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik heb vorig jaar bij de babydump hele dunne gekocht, dat waren pas zomerslaapzakjes!!!
    geen idee of ze ze nog steeds hebben eigenlijk

4. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Dank je voor de tip! Heb er ook een, morgen gelijk eens proberen of het lukt!

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik legde dochter vorig jaar met deze temperaturen in een pyamapakje met lange mouw en lange pijp, zonder deken of romper. Zo was ze helemaal bedekt door 1 laagje katoen en lag ze nooit te warm of te koud. Scheelt weer een prima slaapzak te slopen. Jolein heeft ook laken-dunne slaapzakjes trouwens.

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

Oct 28, 2010
    3,442
    0
    36
    ik heb gewoon een lap lakenkatoen op de markt gekocht en er een slaapzak van gemaakt ;) zo ligt mijn zoontje in een superdunslaapzakje, maar woelt hij zich toch niet helemaal bloot ;)

7. saapje

saapje Actief lid

Jan 21, 2012
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt bij de Prenatal lakenslaapzakjes halen.
    Die stof is veel fijner en koeler dan de Hema zomerslaapzakjes.

Maar alsnog slim van je moeder. ;)

8. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ons kereltje ligt gewoon in zijn luier met een boxershortje eroverheen...
    Heerlijk koel en niks geen gedoe... vorig jaar rond deze tijd sliep hij in luier en romper.

9. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Hier ligt ze gewoon in een rompertje hoor!
    Maar idd, de zomerslaapzakjes kunnen soms nog best dik zijn, eerder lente of herfst slaapzakjes :D

10. MamavanLena

Feb 13, 2013
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er eentje bij de baby-dump gekocht. Kleine lag van de week in alleen haar romper maar had haar been de volgende ochtend tussen de spijlen van het ledikant vast zitten sindsdien weer in de super dunne slaapzak.

11. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    3,878
    0
    36
    mijn zoontje ligt alleen in een luier met deze hitte.

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Met deze temperaturen ook alleen een romper en luier. Maar dunne slaapzak van Prenatal vind ik heel fijn. Is wel iets dikker dan een lakentje maar helemaal niet te dik. En dan heb ik er een cadeau gekregen van Simply Colors, ook een dunne en een hele fijne.

Share This Page