Hoe komen jullie de dagen door? Ik ben hartstikke ziek(goddank sinds vanmiddag geen koorts meer anders MOET ik in het zkh bevallen) en voel me een vaatdoek met een baksteen in mn hoofd. Bekkeninstabiliteit, ischias in twee benen, oh alles doet zeer. Dan de zorg nog voor mijn twee mannetjes en t huishouden(wat nu dus echt drama is.. Ik kan het gewoon echt niet meer..) en de dagen kruipen voorbij. Hoe is dit bij jullie?
Meid wat ontzettend rot om je zo te voelen, vlak voor je bevalling. Waardoor had je koorts? Door griep? Ik heb heel vaak horen zeggen dat wanneer je ziek bent vlak voor de bevalling, je vlak voor de bevalling begint, de koorts dan zakt. Ik hoop het voor je, heel veel sterkte met de laatste loodjes.
Ik heb inderdaad gelezen dat je vlak voor je bevalling een verhoogde weerstand hebt waardoor je koorts zou moeten zakken. Maar ja... daar voel je je nu niet beter door. Succes!
Ook hier bekkeninstabiliteit en ischias in mijn rechterbeen, en t begint nu ook in mijn linkerbeen... soms vraag ik me wel eens af of ik wel normaal kan bevallen en mijn benen zo lang wijd kan houden... en indd de.zorg voor mijn zoontje. Kan niet eens meer normaal bukken of mijn benen schieten vast. Klaag klaag. Willen ze je niet inleiden??
Ik hou me bezig met poetsen, zoontje verzorgen. Lekker eten koken en bankhangen... Heb ook overal pijn maar heb ook zware nesteldrang dus vind altijd wel een kast om uit te wassen of dingen extra te poetsen... Ik word gek van het wachten op ons zoontje...
Wat vervelend, de laatste loodjes op deze manier. Ik ben zelf nu 23 weken zwanger, flink veel last van rug/bekken enzo en heb een dochter van 11 mei 2011 dus weet heel klein beetje wat je mee maakt met zo'n kleine frummel van even een jaar (stelletje draken kunnen het zijn hè ). En je andere zoon dan natuurlijk die ook aandacht van mama wil... Veel sterkte en beterschap!
Wat zijn jullie lief! Mamabri en EsRobin, ik hoop het maar! Flowerpower, ja t is echt ruk he! Ik wil wel poetsen en dit ging ook nog wel, ik heb er een handje van om overdags zo door de pijn heen te waggelen en savonds niks meer te kunnen hihi Dan vliegt de dag om. Maar met t ziek zijn erbij weet ik het helemaal niet meer hoor! Kan nieteens bukken zo stijf is alles nu. Oh en heb sinds vanavond een flinke hoest erbij(auwwwwwww mn banden..). Blegh!!! Nee joh dit doen ze niet, vanmorgen de vk aan de telefoon en ik kreeg bijna nog een snauw toe ook. Ik wilde graag iets om een nacht goed te kunnen slapen want ik loop op mn tandvlees zo en het lijkt mij dat ik ook niet kan genezen als ik zo slecht slaap. Naaaah alsof ik vroeg of ik drugs mocht gebruiken Inleiden zal ze helemaal niet doen dus. Al sta ik nu overal voor open, dit is echt helemaal niks. Titara dit deed ik tot ik zo ziek werd ook. Maar lukt dus nu helemaal niet! Dan vliegen je dagen wel om, zalig.. Sjaccie hee dan zijn onze jongste kindjes bijna even oud! Oh ik heb twee heerlijke boeffies, ze zijn echt heel erg lief voor me op hun manier. Soms wel vermoeiend maar eigenlijk meestal gewoon heel erg fijne afleiding. Vind het wel erg sneu voor de jongste, we zijn zooo veel thuis. De oudste is nu meer bij opa en oma en vermaakt zich daar wel gelukkig!
Wat onzettend naar! Hopelijk ist een teken maar ja,dat weet je helaas nooit zeker. heel veel sterkte en beterschap! Misschien lekker een filmpje kijken op de bank met n bakkie thee en een dekentje?
Hier ook zware laatste weken gehad. Carpaal tunnel in beide armen bekken inst. Hoge bloeddruk meega veel vocht en continu migraine. Kwa huishouden deed ik niets. Mijn man draaide de was en deed.de vaatwasser en gelukkig kwam mijn moeder 1 keer in de week alles stofzuigen. Ik probeerde zoveel mogenlijk krachten te sparen.. En denk dat je lekker op tijd naar bed moet gaan. Tussen de middag slaap bij pakken als het kan. En idd afleiding zoeken. Het kan ineens hard gaan ik ging voor cntrole en ben de dag erna ingeleid. Kon niet meer.... Succes!
Heey kwabbernoot Het is zwaat, zelf al thuis vanaf 30 weken na vier dagen in het ziekenhuis met weeen. Thuis dus op rust met veel klachten, heb uit verveling maar een borduurwerk vooor de kleine gemaakt met naam, gewicht datum en zo.... Ben er bijna mee klaar dus hoop dat ze zich dan meldt. Xxx
Whaaaaaa vannacht gewoon maar een uurtje wakker geweest, twee keer 3 uur achter elkaar geslapen!!! Jeeeeeeeej ik ben blij!!!!!!! Voel me ook een stukje minder vaatdoek vandaag, ga zo maar eens aan de poets. Oh zo fijn!