Ik heb wel een heule domme..... Ik was samen met mijn zusje even een testritje aan het maken in een andere auro die ik wou kopen. Dus wij een stukje rijden en wou even draaien zodat we weer terug konden. Dus ik rijd een straatje en wil hem in de achteruit. MAAR HOE?! Ik prutten, mijn zusje kijken, een heleboel kabaal. Nou ik mooi pissig, die auto hoef ik niet en ik moest ook nog een stuk omrijden.:x Bleek dus bij terugkomst dat ik de pook moest indrukken voor de achteruit...Oeps! Nog maar in weinig auto's gereden maar dat was toch wel errug dom.
Haha geweldig topic dit! Nog een paar van mij: Op mn werk: ik werk achter de receptie, we zitten daar altijd met z'n 2-en. Ik ging een keer taart halen en kwam met twee schoteltjes de lift uit, dus ik (hoogzwanger) loop met die taart langs de receptie waar een client staat. Client zegt: zo! dat ziet er lekker uit! M'n collega keek me heel raar aan en ik reageerde verder niet echt op die client. Zegt mn collega toen de client weg was: wat raar dat hij dat zegt! Had ze dus niet door dat het over de taartjes ging, maar dacht dat hij het over mij had. Op vakantie: was met een vriendin op vakantie op een groepsreis en er was een leuke jongen (nu mijn man ) ik wou indruk maken en we gingen naar de discotheek bij het hotel. Ik lekker dansen, had ik niet door dat de vloer nat was en ging keihard onderuit, zat ik daar midden op de dansvloer op mn kont.
ik heb ook een x het schaamrood op mn kaken gehad.. Ik had bij mn vriendje geslapen (nu ex) komen we smorgens beneden zegt zn moeder tegen me waar dr vriend bijzat!! zo meid lekkere beurt gehad, hij is echt toe aan een nieuw bed he.. echt verschrikkelijk.. hij had een week later wel een nieuw bed
hahaha leuk allemaal mijn vriend had er een gisteren nacht: hij werd wakker van brandalarm. Kon niet plaatsen. Na een uur alarm de politie gebeld en die zijn bij het lokale wijkgebouw gaan kijken. Vanaf het balkon zag tim ze weer wegrijden, maar hij hoorde nog steeds het geluid. Dus dacht hij, ik ga zelf kijken Hij naar beneden, via de schuur wilde hij naar de winkels lopen. Aan de ahcterkant van de schuur hoorde hij het geluid op eens niet meer. Dus hij happy en weer terug de tuin in. Hoort hij het geluid weer..wat blijkt: door de regen heeft de brandweerauto van mijn buurjongetje kortsluiting gemaakt en is ie gaan loeien...
dit is heerlijk om te lezen... Ik ben bij de media markt,want daar werkte toch zo´n leuke jonge. kom ik er mee aan de praat,.. en moest erna weer gaan. loop dus 2 treden naar onder en hij zei nog doei.. dus ik kijk om en zeg ook doei,met dat ik dat zei lach ik 15 treden naar benen op me muilll.. oei d8 ik dat is nog eens afgaan....
Ik heb er ook eentje. Toen ik een jaar of 12 was waren mijn mama en ik naast elkaar aan het fietsen. We waren aan het praten en plots botste ik met mijn voorwiel tegen een aanhangwagen, vloog ik over mijn stuur op mijn rug die aanhangwagen in. Boos dat ik was, maar nu kan ik er gelukkig mee lachen
Leuk topic is dit hahahaha. Mijn vriend en ik kwamen een keer terug na een avondje carnaval vieren. Wij lopen naar huis en onderweg loopt hij met zijn arm tegen een lantaarnpaal en zegt hij tegen die lantaarnpaal "he joh!" Zeg ik tegen hem dat het een lantaarnpaal is, waarop hij antwoord "hij moet gewoon uitkijken waar hij loopt". Tja ben toen maar verder gelopen en heb er niets meer over gezegd.
Dit heb ik gehad in een cafe op Texel. We zijn er die avond 2 keer geweest en ik presteerde het om beide keren zowel bij het naar binnen als naar buiten gaan languit te liggen (4 x OP 1 AVOND?!) omdat ik die drempel over het hoofd zag Die eigenaar kwam niet meer bij en ik ben nooit meer op Texel geweest....
hahaha briljant topic... Ik verzamel ze ook.... vooral op het gebied van vallen & stoten.. Ooit vol tegen een lantaarnpaal aangelopen met mijn gezicht.. Nog dagen mogen uitleggen waarom mijn wenkbrauw en wang zo dik waren... "wat deed je dan??" "Uh niets, gewoon lopen" Op de kermis ooit met enkele vrienden een spiegelparadijs in gegaan.. We liepen al een flinke tijd naar de uitgang te zoeken toen ik hem eindelijk vond.... Dus ik riep... Jaaaa hier is het! En rende die kant op... Liep helaas met een harde dreun alsnog tegen een glazen wand op Natuurlijk net aan de voorkant waar al alle kermisbezoekers ook binnen konden kijken.. En als kind ben ik ooit van een viaduct afgefiest Gelukkig niet van een te hoog punt... Ik begon ineens met de fiets te slingeren en mijn voorwiel raakte de rand, waardoor ik ineens anderhalve meter lager in de berm lag.. De bult op mijn voorhoofd kon ik zelf zien zitten...
O, ik bedacht er gister nog een... Ik was bij mijn zus en ze had zo'n plakhaakje op haar vensterbank gelegd, met het plakgedeelte naar onder.... Ik wilde in onze badkamer een spiegel van ong 9kg met stickers/dubbelzijdig tape opplakken. Drie stickers moesten genoeg zijn volgens de Gamma, nou die spiegel kletterde dus mooi 's nachts naar beneden... Breng ik die spiegel naar de Gamma, dat die dingen niet werken e.d. En dat m'n spiegel naar de ratsmodee (?) is. Leg ik die spiegel met de plakstickers op de toonbank....en toen plakte hij wel!!! In kleine stukjes en met grof materiaal is de spiegel van de toonbank verwijderd. *schaam* Nieuwe spiegel gekregen en hij hangt nog steeds
Ik woonde in Groningen en was flink aan het stappen geweest. Na heel veel wijn en andere sterke drank besloten mijn vriendin en ik naar huis te gaan. Nu staan er op de grote markt in Groningen altijd taxi's rondom de grote markt en óp de markt zelf staan vaak 1 of twee politieauto's. Ik ben toen samen met mijn vriendin helemaal dronken in een van de politieauto's gaan zitten, heb de agent 10 gegeven en zei dat we naar *******(plaatsnaam) wilden en of hij het starttarief even een beetje gunstig in wilde stellen. We zaten ook echt met zn tweetjes op de passagiersstoel hahahaha. Hij heeft ons toen (wel heel lief) naar een echte taxi gebracht en gevraagd of deze meneer ons even bij huis af wilde zetten.
Ik weet nog dat ik een keer met een vriendje was wezen winkelen in Hilversum. Toen we in de lift bij de parkeergarage stonden zei hij; 'Hier beweegt de lift niet, hier gaat het gebouw op en neer.' En ik stond daar maar (in een VOLLE lift), 'Eeeecht? '
Ik herinner me net nog een meisje bij mij uit de klas (op de havo notabene ), die dacht dat als er 'een steekje bij je los zat', er zo'n ader die over je hersenen loopt los zat
Een aantal jaren geleden had in net de Joppiesaus ontdekt die je in de snackbar kunt krijgen bij de patat. Mijn vader vertelde toen dat hij 'floepiesaus' ook heel lekker vond. Met mijn domme kop vroeg ik de eerstvolgende keer toen in de snackbar of ze ook 'die nieuwe saus hadden, de floepiesaus'. "Nee, die hebben wij niet" was zijn antwoord. Daar sta je dan. Het bleek dus niet te bestaan.
dames, dames, ik lig hier echt te rollen van het lachen over de bank. De tranen vloeien volop, dit is echt een feelgoodtopic. Ik vind ze allemaal geweldig. Maar ik geloof dat ik van die politieauto het hardste heb moeten lachen.
*proest..heerluk die verhalen, lig echt dubbel van het lachen.. denk dat iedereen wel wat doms in zijn leven heeft meegemaakt, hier dus ook.. * met de gulp open winkelen en maar denken, wat staren die mensen toch.. * ik wilde een keer met de auto weg, dus zet me kinderen achterin en ga dus zelf op de passagiersstoel zitten, deur dicht en tja hoe rij je dan weg? * vele afspraken die ik totaal ben vergeten. er zullen er vast nog meer zijn, maar kan niet op tegen deze verhalen..