hoe dom kun je wezen????

Discussion in 'De lounge' started by joyce1838, May 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ooit heb ik een keer in de brugklas een proefwerk Frans gemaakt met spiekbriefje. Ik had hem onder mijn proefwerkblaadje liggen en toen de juf de proefwerken kwam ophalen, tilde ik mijn blaadje op en daar lag mijn spiekbriefje....

Hoe dom kun je wezen?

2. suikerboon

suikerboon Bekend lid

Dec 30, 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen

Hahaha!! die is goed !:D:D

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Van de week had ik een beetje een blunder...

Er was een klein kind en ik vroeg aan de moeder: "Hoe heet zij?" en toen zij de moeder: "Het is een hij".

:)

Hij leek echt op een meisje en had lang haar...

4. kat

kat Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,402
    2
    0
    Wij waren op vakantie en in het huisje hadden ze een wekkerradio.
    Deze verder niet nagekeken of de tijd wel klopte alleen het alarm gezet op 8.00uur ofzo. Dus mijn man staat op en maakt zich gereed om met de hond te gaan. Hangt boven de voordeur een klok met als tijd 4.30uur haha.

Ik denk even kijken of die klopt en jawel hoor het was echt nog heel vroeg in de ochtend.
    En wij ons maar afvragen waarom we nog zo moe waren ;).

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

HAHAHA geweldig!!

6. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik was nog klein denk een jaar of 7 fiets van de dijk heel erg snel trappen en dan ook nog een beetje wiebelen met je stuur en van met mijn gezicht op de stoep een tand uit mijn mond.

Ik was een jaar of 16 had een moutenbike met van die speciale trappers en schoenen maar ik moest stoppen en remde toen ik mijn voeten op de grond wou zetten ging dat niet want ik kreeg mijn voeten niet los dus ik donder weer om bijna met mijn kop op de stoeprand.

Ik weet niet meer hou oud is was hoor ik denk een jaar of 17 á 18. Maar ik ging bij een vriendin op bezoek. Duss ik fiets het pad bij hun op en ik kijk naar binnen zat er een politie agent binnen is schrok en donder met fiets en al om zo in de plantjes. die vriendin en politie hebben het er nog regelmatig over als ik ze zie.

7. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Haha Je zou bijna een fietsrijbewijs moeten halen...

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    4,239
    9
    38
    Niet echt een: 'hoe dom kun je wezen', maar wel erg grappig.

Ik had een buurvrouw van marokaanse afkomst. Ze sprak redelijk goed nederlands helemaal voor de korte tijd dat ze in Nederland woonde, alleen onze spreekwoorden en gezegdes had ze nog niet helemaal begrepen.
    De vuile was buiten hangen is volgens haar wel het vreemdste dat nederlanders doen. Waarom zou je vieze was nou buiten hangen en wat moeten de buren daar wel niet van denken..????
    De hond in de pot en de kat in de zak, of de kat op het spek binden. We hebben ons wat rot gelachen zeg!!! En zij, als we de uitleg eindelijk hadden gegeven tussen het lachen door, ook.

9. mroos

mroos Niet meer actief

Ik heb op de middelbare school weleens wcpapier uit mijn broek hebben hangen. Uiteraard net toen ik langs de jongen liep die ik leuk vond.

Een keertje in de 4e volgens mij, zaten we in groepjes in de klas. En er stond een 'populaire' jongen die niet bij ons in de klas zat voor het raam flink te gebaren, dus ik helemaal blij dat hij mij aandacht geeft en flink teruggebaren; was het voor een vriend van hem, die achter mij zat, echt ik schaamde me dood.

Ik ben op mijn 15e opgepakt omdat ik medeplichtig was aan het stelen van een string(á 1.90 ofzo)voor een vriendin van mij, 8 uur taakstraf voor gehad..

10. claire

claire Fanatiek lid

Apr 8, 2007
    1,275
    0
    0
    begeleidster
    nog niet zo lang geleden, denk een week of 2 geleden, hadden we op ons werk frietjes gegeven, word ik altijd zo lekker luchtig van...nadien genieten van een lekker stuk chocoladetaart, terwijl mijn collega in de bank zit te smullen, sta ik met mijn kont naar haar om een stuk taart te pakken en laat ik een keiharde scheet! iedereen kon het horen, schaamde me dood!

toen ik dan ergens in mijn puberteit zat, in mijn broek plassen van het lachen terwijl ik een eind van huis ben en dus nat moet blijven rondlopen...

ook nog niet zo lang geleden, heel zwaar ongesteld maar wou perse gaan sporten. Voor vertrek nog even goed verschoond, en ja hoor, halverwege de les doorlekken dat het niet normaal is!
    handdoek rond mijn middel geslaan en snel naar huis gereden met de handdoek op mijn zetel

Share This Page