Ik vond een jongen heeeel leuk dus wij bellen en ik ben al verlegen. belt heel irritant me vriendin erdoor heen de heletijd. Zei tegen die jongen ik bel je zo ff terug dus ik smsen dacht na me vriendin. sms ik die jongen jaaa hey ik bel je later man hij lult echt veel man heb gewoonkoppijn ervn tering!!! helemaal niet in de gaten dat ik die sms na hem had gestuurd. Dus hij belde me op is goed kutwijf oprotten jij!! heb nooit meer iets gehoord vn hem
Hahahaha! Zo'n erge dingen heb ik (gelukkig) niet. maar ik was wel es in een kledingzaak toen ik een jaar of 16 was, en daar werken twee super arrogante dozen. Ze keken echt helemaal niet naar de mensen in de winkel ofzo, stonden alleen met elkaar te praten. Dus ik keek ze dom aan en liep met mijn aller arrogantste blik naar buiten... om vervolgens keihard uit te glijden over een hoop stront. Ben nog nooit zo hard weg gelopen!
Oh geweldig topic dit. Op de mavo in een overvol trapgat van de trap af kukelen in een kort rokje met string er onder. 8) Tijdens het naar huis fietsen merken dat er iets tegen je achterwiel klemt en denken dat je dat met je laarzen met hak wel even kunt recht schoppen. Maar je hak komt terecht tussen de spaken en dan val je dus in slow-motion om (weet niet of het echt in slow-motion ging maar zo voelde het wel. ) Met je zatte ballen tegen een olliebollenkraam aan fietsen na het stappen en dan tegen de politie (staan daar altijd voor ordehandhaving) zeggen dat je hem over het hoofd zag omdat die daar normaal nooit staat. Met vrienden onderweg bent tijdens een vakantie en dan voorbij een plaatsnaambord komen en dan zeggen wat een rare plaatsnaam: MOER-GE-STEL ipv MOER-GES-TEL.
Ow, ik lees ook vaak in eerste instantie woorden verkeerd. Levendige fantasie noem ik het Moergestel is ook een favo bij mij! Net als bommelding en minister
Naja een domme actie. Ik had ook wat te veel gedronken en woonde net in Nijmegen. Ik wist dat ik een afslag op het keizer karel plein moest nemen, maar niet meer welke Gevolg, 6 rondjes gefietst tot ik het weer wist...
geweldig Toen ik in de 2e (?) klas zat van vmbo fietste er een mega lekker ding voorbij.. Alleen zag ik daardoor het paaltje in het midden van het fietspad niet.. natuurlijk recht voor het ziekenhuis, dus kon meteen door naar de overkant.. maar wel 4 weken met poot omhoog gezeten
umgebung is er ook zo een. Tijdens duitse les, moest ik een aantal woordjes harop voorlezen, maakte er dus mooi um-ge-bung van
Ik heb zelf nooit echt enorme blunders gemaakt (geloof ik...), maar deze herken ik van m'n man... Toen die een jaar of 17-18 was ofzo, was hij eens met z'n brommer aan het rijden en hij bedacht dat het vast wel kon om onder het rijden even te controleren of z'n lamp het nog wel deed... Door over het stuur te gaan hangen en zo te gaan kijken... Daarbij een geparkeerd staande auto even missend...
Mijn toen beste vriendin ging op school naar de wc en toen ze uit de wc kwam en de gang weer op liep, waar iedereen was, want het was pauze, bleek dat ze maandverband onderaan haar schoen had zitten met een heel lang stuk wc papier eraan. hahaha lig nu alweer helemaal in een deuk!!! Zie het helemaal weer voor me. Zelf keer hard aan rennen op de camping toen ik 15 was in mijn bikini en tja toen ik keek naar mijn bovenstukje........hingen mijn tieten er gewoon uit. Snel de wc's in gerend!
Owja! Die reclame van Gamma! Geemmer! (weet nog steeds de trema's niet op mijn laptop) Mijn man snapte er niks van .. wat is nou ge emmer. Hij werkt met een type kunststof wat PE heet. Dus bij GE dacht hij: huh? wat voor soort? Heb het hem uitgelegd hoor
Of wat dacht je van deze: Loop je in het zand bij een waterplas en je valt en roept dan ook nog ooooooooo ,oooooohhhhhh , whooooooo...... dan ziet iedereen het natuurlijk!!!
Echt niet, nou jij dit op schrijf bedenk ik me ook nog eens dat ik dacht toen ik een jaar of 15 was dat het wel stoer was om tijdens het fiets (bergafwaarts) mijn voeten op die knopen bij mijn voorwiel te doen. nou je raad het al voet tussen de spaken en een paar keer over de kop. Of een wedstrijdje hard fietsen (ook zo rond de 16) doen en een dik gat in de weg in de weg over het hoofd zien. Echt ik vloog
whaha, ik moest ook even kijken hoor.. ik had niet door dat het duits was ik denk al.. wat is een um-ge-bung?
hij was ook wel heel dom! ik heb dat ook altijd als ik uit een winkel kom, loop standaard de verkeerde kant op. echt geen richtingsgevoel.
Wahahaa... love it! Op 16 jarige leeftijd m'n eerste vakantiejobje, in zo'n keurig restaurant, inclusief keurige opdien-kledij (rokje, panty's, hemdje, schort en sjaaltje)... Ga ik ff naar het toilet, en dan gewoon weer het restaurant in. Bedien ik een tafel met een koppel en hun tienerzoon... Roept die dame me terug; "meisje, we zien je slipje..." Had ik net zo'n bridget jones onderbroek aan!! Ik hààt de rok in slip-toestanden. Andere keer rond die leeftijd had ik erge ruzie met m'n toenmalige vriendje, dus was op de trein gesprongen om naar hem toe te gaan. Dat was maar één halte verder, dus de trein stopt al gauw weer en ik druk op het knopje van de deur... Zie ik ineens zo'n briefje voor m'n neus hangen; DEUR DEFECT. Ik in alle staten beginnen sprinten door de gang van die overvolle trein om aan de andere deur te geraken... Struikel ik toch wel over één of andere tas in het gangpad... Voluit op m'n buik, denk dat ik zo wel 2 meter verder schoof 8) En toen ik rechtkrabbelde kon ik alleen maar gillen; "Ik moet eraf, ik moet eraaaaf, het is echt belàngrijk!!!" OMG. Toen ik een keertje op stage moest in een lagere school had ik de avond ervoor echt iets naars meegemaakt met een zak jonge kittens die ik in een vuilbak vond terwijl ik met de hond aan het wandelen was... Kreeg ik op die school een rondleiding van de directeur, en op de speelplaats lopen we voorbij een vuilbak... en wat denk ik te horen? "Miauw, miauwww..." Wat zeg ik? "Meneer?? Er zitten toch geen katten in die vuilnisbak -gluur in de vuilnisbak- ik hoor iets!" Ojee... wat keek die man vreemd.