OMG!!! Hoezo doe je afgeknipt lichaamshaar tussen een boekje? Wat had ik graag de reactie gezien van diegene!! Denk je lekker een boekje te lezen, tref je allemaal afgeknipt lichaamshaar aan
ik schoor me altijd met mn vader zn scheermesje en die man maar klagen over dat zn scheermesjes zo snel bot waren hahahaha
Hmm hebben jullie ff Toen ik op de mavo zat deed ik horeca en hadden wij behoorlijk veel praktijk waar onder bakkerij.. We moesten daar echte bakkers kleding aan dus een koksbuis en zo'n leuke witte broek.. We gingen appeltaarten bakken en ik was het enigste meisje in de klas. Dus fijn appels mengen met kaneel en toen kregen de jongens door dat dat nogal leuk was op witte kleding.. Dus voor ik het wist liep ik met handen op mn kont en borsten rond. Dus fijn zo in de pauze door school lopen Ik fietste van school naar huis altijd langs een bos met een sloot tussen het bos en fietspad.. En er fietst me toch een lekker ding voorbij... dus ik kijken kijk om en fiets zooo de sloot in Mijn ex vriendje ( ik was 14 ) woonde in Loenen en ik in Rijswijk die kwam met de trein naar mij toe. Dus hij kwam aan met de trein op Den haag centraal en beneden stoppen de treinen en kun je je auto kwijt. Dus ik wachten bij het perron op hem een half uur nog niemand.. Dus ik al helemaal in tranen want hij was er niet.. Belde hij me op waar ik bleef Stond hij boven bij de bussen al een half uur te wachten.. Met die zelfde jongen toen ik 15 was.. We liepen wat te friemelen in bed en van t een kwam t ander stond mn broertje al 10 min in mijn slaap kamer te kijken wat we aan t doen waren Op mijn werk moeten wij in mantel pakje lopen ( Sommige panden ) dus ik in mn mantelpakje met rok.. Moet pasjes uit een passenslikker halen.. Die stond behoorlijk laag dus ik hurk alleen toen zat de split van mn rok te hoog en konden de beveiligers via de camera zo naar binnen koekeloeren
Hihi, geweldig topic!! Ik had een keer toen ik veel te veel gedronken had, dat ik kei nodig moest plassen, maar de kroegen waren net dicht. Dus ik wilde snel even in een steegje plassen, maar ik had helemaal niet meer in de gaten waar ik was. Dus midden in de drukste uitgaansstraat van Den Bosch trek ik zo m'n broek naar beneden en ga ik rustig plassen met kei veel mensen om me heen.
Toen ik nog vrij jong was vroeg ik na weken eens verbaasd aan mijn ouders hoe het toch kon dat er zoveel plaatsen in Nederland waren die A-frit heette, dat leek me toch zo verwarrend
In de zomer liep ik eens met een witte rok, was toen ongesteld. (Dat is op zich al gewoon DOM) En uiteraard, uitgerekend bij dit kledingstuk moest ik doorlekken (terwijl ik NOOIT doorlek:x) Gelukkig had ik het vrij snel door en ben ik direct naar huis gegaan. Toen ik in de kroeg zat en een vrouw haar tas liet vallen zei ik nog ''Jeetje, dat is toch hartstikke dom???''. Uiteraard liet ik een paar uur later ook mijn tas van de stoel af pleuren En mijn rits stond open dus daar gingen al mijn tampons, makeupjes, sleutels, losse muntjes en alles wat maar in een vrouwentas kan zitten. Schaaaammm Toen wij net een nieuw matras hadden zat ik helemaal te stressen dat ik het nu niet vies moest maken. Uiteraard door de stress gewoon in bed geplast(was aan het dromen dat ik gewoon naar de wc ging) Was ook de eerste keer van mijn leven dat ik in bed had geplast En ook ik ben wel eens op de middelbare school met wcpapier onder mijn schoen naar mijn vriendengroepje terug gelopen die dus allemaal begonnen te lachen. Ook ben ik een keer van de trap gevallen in de drukke pauze, ook erg fijn, not. Toen ik net begon met mijn hbo studie hadden we een week waarin we allemaal activiteiten gingen doen. We gingen het centrum in en in het centrum is mijn broek net onder mijn kont helemaal ingescheurd. Gelukkig had ik een vest bij me en heb ik die om gehouden maar ik schaamde me kapot
Oh gadver er komt me nog een dom verhaal boven. Twee zelfs. Ik had een vriendinnetje in de straat wonen en we aten erg vaak bij elkaar. Toen een keer vroeg ze of ik weer bij haar wilde eten. Maar ze aten zuurkool en dat luste ik niet. Ze wilde zoooo graag dat ik daar kwam eten en met argumenten als ''Mijn moeder maakt het veeeel lekkerder dan die van jouw'' ging ik daar toch eten. Uiteraard was het gewoon echt vies en toen heb ik daar de hele tafel ondergekotst inclusief mijn stoel, dat was zo'n rieten stoel en die kots ging daar dus lekker tussen zitten. Ik schaamde me kapot Toen ik bij mijn buurjongen ging spelen gingen ze bij de koffie taart eten. Nou hield ik daar helemaal niet van maar er werd me toch een stuk voorgezet. Ik vond het niet te vreten maar ik zei niks. Toen ik dus mijn laatste hap door mijn keel wilde nemen kwam alles dus weer boven. ALleen durfde ik het niet uit te spugen en ben ik, met mijn mond vol kots, naar huis gerend. Bah....
haha leuk allemaal om te lezen Hier een keer aan het fietsen, toen keek ik om (weet niet meer waarom) stond er een paal in de weg waar ik zo tegenaan knalde. Erge is dat die paal er al jaren stond en ik dat ook wel wist Op een morgen was het glad. ik ging zoals gewoonlijk op mijn fiets naar school. De hele weg ging het goed tot de laatste bocht voor school. Ik ging zo op mijn smoel en de hele school kon het zien. Gelukkig was het nog niet erg druk, maar een paar hebben me zeker gezien.
bleef een keer met mijn uniformjasje achter de balierand van de receptie haken, en daar stond ik dan met mijn jasje open in mijn BH
ik liep een keer in een winkel en daar stond een paal in het midden,ikwas zo bezig met naar benenden te kijken da tik met mn kop tegen die paal aan liep je had die mensen moeten zien kijken. ben snel die winkel uitgegaan...
Oehh ik heb nog een leuke Had een 2e date met mijn huidige vriend en hij had me uitgenodigd om te gaan kijken naar een voetbal toernooi. Dus ik daarheen was het een surinaams voetbalvereniging. Voetbal afgelopen en het was op de dag zelf echt heeuuull erg warm. Avond begon en ik nam 1 drankje een glaasje witte wijn. We waren binnen in de kantine daar na de wijn een uurtje staan dansen enzo en we willen naar buiten gaan om een sigaretje te roken. Dus wij naar buiten val ik van het afstapje af... En dat is het laatste wat ik weet tot zondag ochtend ze zijn zelfs in die nacht nog met me naar t ziekenhuis gereden maar ik weet het echt niet meer 3 dagen lang met een pijnlijke en dikke enkel rond gelopen tot ik niet meer verder kon.. Enkelband gescheurd en liep 8 weken op krukken..!!! En het hele voetbal team van mn vriend heeft het er nog over..!!!
Hier nog een persoon die altijd de domste dingen uithaalt. Zo ben ik tijdens de wintersport in 3 meter Tiefschnee beland omdat ik de blits wilde maken voor mijn exvakantie vriendje ( ook nog eens skileraar, erug fout). Mijn skies stonden nog op de piste want ik was letterlijk in de sneeuw gedoken met een rotgang.Had zelfs de skistokken nog om. Uiteindelijk heeft mijn ex vriendje me eruit gegraven en zijn collega's stonden de bulderen midden op de piste van het lachen. Daarna ook enorm gelachen samen met hem. En zo had ik ook dat ik voor de eerste keer bij mijn man bleef slapen en ik lag nog lekker in bed om een uur of 10 's ochtends, hij was al naar zijn werk. Hoorde ik de deurbel, denk nog blijf lekker liggen, nog een keer deurbel. Dacht nog ach wel volhoudende jehova's, totdat ik de deur hoor opengaan. Spring uit bed, kan nog net mijn broek vinden. Kijk naar beneden en zie daar een vrouw staan die wel erg op mijn man leek. Bleek dus mijn schoonmoeder te zijn, die dacht dat mijn man thuis was want zijn auto stond er en wilde kijken of hij niet ziek was. Leuke eerste ontmoeting, sta je daar in een afgedragen t shirt ( slaap ik altijd in) en met je haar in die alle kanten opstond.
Toen we een keer op stap gingen moest ik ook ontzettend plassen maar de weg naar Antwerpen daar heb je bijna geen tankstations en ik moest echt vreselijk plassen met nog een vriendin , dus wij stappen uit half bezopen al en gaan beiden onder een viaduct achter een megapilaar zitten , dus wij aan het beppen onder plassen en ik keek naar beneden had je een ravijn van zeker 20 meter naar beneden En wij zaten dus op het randje , ik deins naar achteren en pis zo mijn complete schoenen vol gelukkig hadden we nog een flesje water voor mijn schoenen schoon te maken en met een rekening van de essent die ik toevallig nog in de tas had heb ik me van beneden afgeveegd Ook een keer gehad dat we gingen stappen maar van tevoren even langs de mcdrive , moest een vriendin ook heel hard plassen dus ze roept stop ff ga ik achter die container zitten dus de auto staat links zij ertussen in en die container rechts , rolt dat ding weg kijkt heel het restaurant tegen plassende vriendin aan ook leuk ...
Mijn klantmanager is met de mededeling gekomen dat ik binnen 3 weken een stageplek moet hebben (dan mag ik tóch mn opleiding doen, zonder stageplek kan ik het vergeten. Kom daar dan eerder mee! Ambtenaren :x) dus ik ben het hele dorp aan het afbellen om er 1 te vinden.. Ik heb ACHT basisscholen en KDV's gebeld, bij ZEVEN daarvan werd de telefoon niet opgenomen.. Ik helemaal boos en gefrustreerd, omdat ik geen tijd heb om te 'wachten', vertel het tegen m'n moeder, zegt ze; 'Ja, dat kan kloppen he, in de vakantie..' D'ooooooooooooh.
Ik had een keer via internet gesoliciteerd bij de leen bakker. Ik was uitgenodigt voor een gesprek. Toen ik daar aankwam vertelde ik tegen een medewerker dat ik voor een solicitatiegesprek kwam, en hij vertelde dat de manager er nog niet was, dus ik liep wat rond, kwam ik erachter dat ik bij de kwantum stond!! Ik had maar gezegt dat ik iets in mn auto vergeten was, en ben snel naar de leen bakker gegaan. We zijn pas verhuist, en in de eerste week kwamen mensen de vloer leggen en andere mensen de keuken doen. De mensen van de keuken gingen even een sigaretje roken, dus ik liep naar ze toe (buiten) omdat ik geen aansteker kon vinden. Ik had geen sleutel meegenomen, want er waren toch mensen met de vloer bezig, en stel dat de deur zou dichtwaaien zouden zij de deur wel open kunnen doen. Toen ik weer bij de voordeur kwam was deze dus dicht... Ik aangebelt, en na 10 seconden kwam ik erachter dat ik bij de buren stond . Ik ben maar snel naar mijn eigen huis gelopen en snel naar binnen gegaan.
Toen ik jaar of 18 was was ik ongesteld geworden. Normaal altijd een week flinke bloeding, maar 's avonds ineens geen bloed meer. Dus ik in paniek, tampon helemaal schoon en maar paar uur gevloeid. Ik ga douchen.. sta onder de douche, begin me te wassen.. vind ik ineens nog een touwtje.. had ik dus 2 tampons ingedaan Niet ik maar een collegaatje van me. We werkten op de helpdesk van een energiemaatschappij en iemand belt op om te vermelden dat de klant is overleden en hij wilt dus het contract opzeggen Tot mijn stomme verbazing hoor ik mijn collegaatje zeggen: sorry meneer, opzeggen kan de klant alleen zelf doen! Toen ik klein was en nog op lagere school zat werd ik smorgens wakker, zon scheen, alles licht en huis stil. Ik dacht K*T, heb me verslapen, dus ik spring in mijn kleren, sjees naar school.. alles dicht.. was het half 6 's morgens
met de fiets wou ik toen met mijn voet de dynamo aan doen (toen zat er nog zo'n plat dingetje aan de zijkant) maar ging net iets te ver met mijn voet zo tussen de spaken heb nog nooit zo'n rare salto gemaakt idd ook tegen zo'n deur aangelopen waarvan ik dacht dar ie open stond
Ik was net 18 en bezig met mijn rijlessen. Kreeg een keer een (super lekkere) vervanger als instructeur. Dus ik al helemaal uit mijn doen, wist niet waar ik moest kijken Moest ik uitgerekend die dag oefenen met achteruit rijden. Dus hij uitleggen dat ik mijn rechterarm over de leuning moest van de passagiersstoel moest doen en dan achterom kijken en met de linker hand sturen. Ga ik zo zitten, springt mijn bloes helemaal open! Dus zat ik daar in mijn bh, naast die kerel.. Ik zakte door de grond, kon echt niks meer uitbrengen hihihi Zegt hij ook nog: 'maak je niet druk, ik heb ze wel vaker gezien, al heb jij hele mooie'