hoe dom kun je wezen????

Discussion in 'De lounge' started by joyce1838, May 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Ik vind t verschrikkelijk om ergens buiten te moeten plassen, maarja, soms ontkom je er niet aan.
    Zo waren wij eens op 3 okt. aan t feesten in Leiden.
    Toen alle kroegen dicht waren moest ik heel nodig plassen. Na heel lang zoeken eindelijk een plekje midden in de stad gevonden wat rustig was en waar echt niemand t kon zien.
    Zit ik daar te plassen, komt er een boot voorbij vol met mensen, en die leukerds zetten natuurlijk hun groot licht aan om mij te pesten:D en beter te kunnen zien:$
    Wat voelde ik mij voor lul staan zeg.

2. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

Oct 26, 2009
    1,236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Te leuk, kom niet meer bij :D

3. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Gisteravond nog 1 mee gemaakt. vriendlief en ik liggen al op bed met de deur open zodat ik de kleine kan horen. Zegt m'n vriend ineens ik moet naar de wc, dus ik zeg ik ook en ik ga eerst. Dus hij nee ik. (hebben maar 1 wc) Dus we vliegen samen dat bed uit in een wedstrijdje wie het eerst is knal ik toch zo met me hoofd tegen het smalle deel van de deur. Echt hoe krijg je het voor me kaar en zeer dat het deed en nog....

4. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    haha leuk topic :p

vraag aan mn baas, die in een appartement woont 4e verdieping, heb je geen diepe kelder dan voor je boodschappen.. echt heel sirieus..:)

vandaag de wegomleiding voorbij gereden.. gewoon rechtdoor gereden waar ik links moest, vriendlief zat achter me met de auto, allemaal seinen ik dacht al wat doet hij nou? :D hihi

5. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    toen ik 15 was en voor het eerst "echt" uit mocht in de plaatselijke disco...naar de wc gaan en er weer uitkomen met mijn fladder rokje in mijn panty van achter...........:)..met een mega witte onderbroek die heerlijk op lichte in blacklight ..........niet grappig...;)

6. Nana86

Nana86 Niet meer actief

We waren op vakantie aan het snorkelen met de hele familie. Op een gegeven moment zwom ik achter mijn zusje aan en zou haar wel even flink laten schrikken, dus ik kneep haar in haar kont!

Ze keek om en zwom redelijk snel weer verder en ik zwom er achteraan, het duurde nog 2 minuten voordat ik door had dat ik niet achter mijn zusje aan zwom, maar achter een wildvreemde vrouw!

De hele familie had gezien dat ik een wildvreemde vrouw in de kont had geknepen! :(

Ik ben omgedraaid alsof ik niets doorhad en ben er snel vandoor gegaan :p ik heb iedereen gesmeekt of we daar zo snel mogelijk weg konden :p

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    en je vroeg je niet af wat die rood met witte borden op je motorkap deden?

8. anne82

anne82 Bekend lid

Mar 16, 2008
    838
    0
    16
    Amai, hoe meer ik lees, hoe meer er naar boven komt;

Was nog jong, jaar of 9 denk ik. En ik probeerde altijd met fietsen te kijken hoe lang ik zonder te trappen nog door kon fietsen en dat soort gein...En toen ging ik kijken hoe lang ik met mijn ogen dicht kon fietsen...Boink, daar lag ik tegen de stoeprand aan. Niet zo heel lang dussss

En natuurlijk stoer door al die plasjes rijden waar een dun laagje ijs op zit. Helaas, dat ijs was iets dikker en ja hoor....daar ging ik, hele kop kapot (toen zat ik in groep 7)

O, en zat een keer achterop bij m'n vriend, voetbaltas had ik 'om'. Rijdt hij door de poort, maar de tas en ik pasten er niet door helaas....

9. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Toen ik een jaar of 14 was waren we met school rondjes aan het rennen op de ateletiekbaan. Aan de zijkant zaten nog 2 andere klassen te wachten tot wij klaar waren. Steeds als ik voorbijliep zat iedereen me aan te kijken, ook die leuke jongen waar ik al een tijdje een oogje op had.
    Bleek na een rondje of 6 dat ik uit mijn sportbroekje gescheurd was en iedereen dus naar mijn mooie witte onderbroek zat te kijken :$.
    Was zo blij dat ik die dag geen string aan had!

Stond vorige week op het kdv om frummel weg te brengen. Zag toen pas dat ik in mijn sloffen stond. Mooi dom, kon weer helemaal naar huis.

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    2,566
    31
    48
    hilarisch!! :D:D wat een gein heb ik hier ... (word ook al vreemd aangekeken omdat ik steeds in een deuk lig ;))

Lig ik met mijn exvriendje boven op zijn slaapkamer te friemelen... Gaat de telefoon... Nóóit voor mijn vriend maar je raad het al.. Die keer dus wel... :p Roept zijn moeder zo naar boven... ... telefoon voor je! zegt hij gewoon euhh, zijn even bezig mam! Ik ben echt met schaamrood later beneden gekomen...

Oja, ook nog iets... Zijn moeder kon altijd lekker tactisch zijn.. Zitten we bij mijn exvriendje aan tafel te eten.. Met zijn 5en!!! zegt s-mama heel serieus.. Als jullie de volgende keer bezig zijn willen jullie dan wat rustiger doen.. Ik keek haar aan, met angstkonijnenogen volgens mij en een rode kop en zonder wat te zeggen kijk ik in mijn bord tomatensoep (paste precies bij mijn rode kop :p) Zegt mijn vriend heel serieus, nou ma mijn bed kraakt gewoon erg en we lagen te slapen.. Ja hoor, discussie met s-mama begon.. :( zegt mijn s-mama euhh ik weet het verschil wel tussen gewoon kraken en ritmisch kraken... En wat ik gister hoorde was ritmisch kraken... OMG :p Wil mijn vriend daar weer op ingaan, nou die heeft toen een blauw scheenbeen gekregen :D STIL!!!

mmm dacht er niet zo veel te kennen van mezelf hihi.. :) Nog eentje van 'vroegah'... Vriend en ik alleen thuis bij hem... Ja, leuk samen 'douchen'... Wij lekker aan het douchen geweest.. Na een lánge tijd komen we de douche uit.. Stap ik het opstapje af en stap op een zeik natte badkamervloer... ;) had het douchegordijn in het douche putje gezeten en was dus de hele badkamer (niet heel groot) met 3 mm water gevuld.. Oeps :p Vriendlief dus mama gebeld (hoezo mama's kindje :D) mam kris heeft staan douchen maar nu is de vloer nat. Wat moet ik eraan doen.. Mama dus, leg er maar wat handen op en hang die maar buiten... Toen ze thuis kwamen zagen mama en papa een stuk of 25 handdoeken hangen... MMMM, toen wisten ze wel genoeg haha :D:D

Oja, over blonde mutsen gesproken.. Vertel ik dol enthousiast een een vriendinnetje dat we op vakantie gaan naar de dominicaanse republiek. Vraagt mevrouw doodleuk, Gaaf zeg. Hoe gaan jullie?!?! :) euhh, lopend?!?! hahah.. Wat hebben we gelachen :D

11. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    3,422
    446
    83
    Limburg
    Hier ook nog een leuke van mezelf.
    Bij mijn ouderlijk huis in de buurt hadden ze allemaal speeltereintjes met eromheen een geasvalteerd weggetje die een beetje in heuveltjes aangelegd was. Ik daar met skaten heen en dacht een keer ik doe het heuveltje achteruit. Alleen kwam ik toen met mijn kont in de prikkeldraad terecht, was gelukkig rustig daar.

Nog eentje van mezelf. Mijn moeder lag in het ziekenhuis en we gingen daar natuurlijk op bezoekuur. Loop ik voor de ingang van het ziekenhuis tegen een lantaarnpaal aan en dan ook nog knoerhard.

Nu nog eentje van mijn moeder. Wij hebben familie wonen op ong een 1 uur afstand rijden. Wij gaan daar weer naar toe met ons gezin alleen warer er een paar omleidingen waardoor we veel langer onderweg waren. Op een gegeven moment moest mijn moeder heel hard plassenm geen tankstation in de buurt natuurlijk dus wij ergens stoppen. Mijn moeder ging de struiken in alleen konden we haar zo zien zitten en andere automobilisten natuurlijk ook. Verder was ze met haar kont in de brandnetels beland. Daarnaast stond daarna de auto muurvast en konden we niet zo wegkomen. Dus mijn vader en broertje en ik duwen en mijn moeder gas geven. Kwamen we weer los, vader en broertje vallen voorover in de modder en zo kwamen we dus bij de familie aan. We hebben kreupel gelegen van het lachen.

Nog een leuke van mijn vader. We gingen naar de mac donalds toe maar daar was het kei druk, dus dan maar naar de burger king. Wilde mijn vader de auto starten alleen liet hij hem 3 keer afslaan en er stond een stel jonge grieten dicht bij onze auto. Het was warm dus raam open, roept mijn broer keihard: hij heeft pas zijn rijbewijs. Uiteindelijk toch weggekomen en bij de bk gegeten, daarna reed broerlief. Pap had een grote beker cola die hij meenam in de auto, zonder deksel en rietje. Wij voor stoplicht wachten en hij ging drinken, natuurlijk werd het toen precies groen en trok broertje op. Vader helemaal onder de cola, en een lol dat we hadden.

12. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    Krijg hier bij dit topic echt zo'n

"This one time, at band-camp..." -gevoel :D Hilarisch!

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Whahaha indd:D

14. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Of deze op het werk hebben wij een grote trap om naar de boven verdieping te gaan. En ik kan nooit normaal een trap oplopen. Moet altijd snel en ja hoor ik til me voet net niet hoog genoeg en val zo naar voren en schuif weer naar beneden....en dat op een drukke zaterdag. :)

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    jeetje...maar moet wel lachen

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    toen ik een jaar of 5 was zat ik op zwemles. we zaten nog even in de kleedkamer te wachten tot we naar binnen mochten. iemand tegenover mij zat op een bepaalde manier op het bankje. ik wilde dat wel even nadoen. dat ging als volgt:
    ik zat op mn knieën en deed vervolgens mn handen ONDER het bankje. wat gebeurt er dan? JUIST! je kukelt voorover! en ook niet even als reactie je handen uitsteken he. NEEEE gewoon voorover laten vallen!! kreeg een GIGANTISCH ei op mn hoofd en heb dus nu nog steeds een deuk in mn schedel hihi. krijg nog geregeld de vraag waarom ik een deuk in mn hoofd heb :$

17. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Als klein kind kon ik eindelijk fietsen zonder handen. Ga ik dat met mijn stomme kop ook proberen op kiezels.
    Dat duurde natuurlijk niet lang en mijn hele lijf was kapot, zat onder de pleisters :D

Gisteravond nog iets, ik kleed me op de badkamer uit om te gaan douchen, mijn string blijft aan mijn voet hangen en ik wil m zo uit schoppen, schop ik tegen de kast aan...auw, dat was hard en deed behoorlijk zeer.

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    3,727
    0
    0
    Noord-Holland
    ook een 'leuke'. mijn vriendin was (vandaag een jaar terug!) bevallen van L en ging paar dagen daarna op kraamvisite. allemaal leuk. 3 maanden later is mn vriendin jarig. ik kom de kamer binnen lopen, feliciteer haar en zie een kindje zitten. dus ik zeg: ooowh, wat is ze al groot! zegt mn vriendin: ja, he, maar L is nog groter hoor! want dat is zij niet. ze ligt boven te slapen.

*BOEM* knalrood hoofd!! hahahah echt weer wat voor mij. ja, die kleintjes lijken ook allemaal zo op elkaar hihi

19. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    @smyltje,
    ff offtopic!! spannend meis stoppen met de anticonceptie... hopelijk hebben jullie snel een posi test in handen!

20. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Whahaha, ik heb even het hele topic gelezen. Heel herkenbare dingen zitten ertussen!

Ben helaas ook bekend met de klassiekers als: met rok/jurk in panty de wc uitkomen. Vorige maand op werk nog gehad... zucht...

Ook een goeie: uit je broek scheuren omdat er altijd al van die slijtageplekjes zaten van je fietszadel. Daar kreeg je dan zo'n mooie scheur net onder je bil van, zodat je bil naar buiten piepte. Nu was dat in die tijd ook nog wel een soort van mode, ghehe, dus in de discotheek waar we altijd heengingen, keken ze er niet eens raar van op, maar toch...

De volgende is wel een lang verhaal, sorry...

Een aantal jaar terug tijdens een survivalkamp in Frankrijk liepen een vriendin en ik als leiding mee met een groep jongeren. Wij liepen achteraan met de langzaamsten mee. We hadden al heel smerig door een beek met een heeeel vieze slijmerige ondergrond gelopen (op van die teva-slippers, waar alles doorheen kwam, ieuw!) en daar waren we al dode vissen en een dode reiger tegengekomen. Heel smerig allemaal.
    Op een gegeven moment kwamen de kinderen die vooraan liepen helemaal in paniek terugrennen. Ze waren te dicht bij een wespennest gekomen en waren flink gestoken. 1 meisje had wel 8 steken. Die vriendin en ik wisten er niet zoveel van, maar dachten: we moeten die steken uitzuigen! Stonden we daar nog druipend en stinkend van de modder midden in het bos wespensteken uit te zuigen (ook op iemands bil, waaah!) begint die vriendin ineens te schreeuwen, omdat we middenin een reusachtige mierenhoop staan.:$ Onze hele onderbenen zaten al vol rode mieren en die begonnen te bijten, echt zooooo naar! Wij dus in paniek die vieze modderbeek weer ingesprongen, haha. Op het moment zelf was het allemaal ellendig, maar nu kunnen we er hard om lachen! :D

Share This Page