hoe dom kun je wezen????

Discussion in 'De lounge' started by joyce1838, May 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,922
    1
    36
    mkd groepsleidster

*proest* (lees allemaal spuugspetters om mijn scherm)

2. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Dit verhaal heb ik al in meerdere versies en van véél personen gehoord.;)
    Hij is wel leuk.:p

3. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    gynaecologen pfff die van mij is net een verstrooide professor! :D en dan die psyco staigair erbij die echt niet weet wat ie doet ja is n mooi stel samen hahaha en bij elk bezoek zegt ie dat ik veilig moet vrijen met condoom terwijl ik niet eens zwanger kan worden :D:D

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wil net zeggen, al tig keer gehoord en dus gewoon hoax:D

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

mijn god zeg, dat er zulke mensen bestaan.

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Serieus heb ik dus net echt mijn laptop door het lachen onder de cola gespuugt echt de sputters zitten overal haha, en mijn vriend mij maar raar aankijken:$
    LMAO

7. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

Jan 11, 2008
    1,520
    0
    0

Serieus????? Dan heeft ze ons in de maling genomen :( . Eigenlijk kijk ik nu met hele andere ogen naar haar ;).

8. Skye

Skye Niet meer actief

Hihihih, die hoax verhalen blijven toch doorgaan he!! Knap dat iedereen hetzelfde meemaakt hahahaha

9. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Was ook een aflevering van de serie S1ngle van Net5 waar dit precies zo in gebeurde.

10. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,271
    1
    0
    apothekersassistente
    Euhm, ik was een jaar of twaalf en liep met mijn ouders in een andere plaats. Daar liep een lekker ding dus ik kijk op en loop zo volop tegen een lantaarnpaal aan, oeps.

Ik was voor de 2de keer ongesteld en behoorlijk heftig ook (al zo'n 2 weken). We hadden gym en daarvoor moesten we naar een andere locatie fietsen. Ik stapte van mijn fiets af en een jongen uit de klas zei, hey heb je in je broek gepoept??? Ik kon wel door de grond, was echt mega doorgelekt.:$ Ben naar huis gegaan en heb tegen mijn moeder gezegd dat ze maar een afspraak moest maken met de arts dat ze het hele "zooitje" er maar uit moesten halen;)

Uitglijden in een volle gang op school ook zo fijn...

Terwijl je op de wc zit je maandverbandje te verwisselen wordt de deur open getrokken door een of ander stom wijf (op school) die je totaal niet mag8)...

Ach, zo zijn er nog wel meer, kan er zo even niet opkomen....

11. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    In een winkel rond lopen en dan een hoekje omlopen en jezelf rond schrikken van je eigen spiegelbeeld. 8) De verkoopsters lagen in een deuk.....

12. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zo'n collega die elke dag wel iets doms doet maar mijn favoriet is toch wel toen hij zag dat ik elke dag vitaminetabletten (bruis) gebruikte. En hij zei dat hij dat ook moest kopen.

Komt hij de volgende dag op het werk met een smerig gezicht. Hij had net een glas vol sterident (voor kunstgebit) gedronken. Hij had de verkeerde bruistabletten gekocht. En hij nam een slok en vond het vies maar het drong nog niet tot hem door en heeft het hele glas leegedronken.......... en het is onwijs agressief spul om je valse tanden schoon te maken. iehwwwwwwwwwwwwwwww

De hele dag had hij burpies. En ik de slappe lach.

13. Ik dacht ook meteen, 'Ja hoor, dat idee heeft ze gewoon van S1ngle' :p

Ik kan me echt niet voorstellen dat een professionele arts je doos een 'kunstwerk' noemt ;)

14. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

Jun 19, 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even kijken, dit had ik al eens eerder gepost:

Toen ik nog op school zat, zou mijn vriend mij ophalen, ik kijk naar een blauwe polo. Ik zie hem staan, en zag lange blonde haren, stap in en wilde vriend een kus geven, kwam nog net voor dat mijn lippen hem aanraakten tot het besef dat het mijn vriend helemaal niet was, het domme is ook nog dat die vent doodleuk tegen mij zij toen ik instapte, hoi schat. Hij zat ook op zijn vriendin te wachten en ik leek wel wat op haar.

Ik werk veel met de telefoon, en laatst moest ik iemand opbellen, wij hadden het net over Julia Roberts, dus ik met mijn blonde koppie, goede middag, u spreekt met Julia Roberts van blabla, ik zou u even weer bellen. Die man aan te telefoon wist ook niet wat hij er aan had.

En ik een keer op Schiphol, wij rijden daar, ik kijk op die platforms enz, zeg ik ineens, wauw, moet je eens zien wat een mooie tractor.
    Waarop mijn vriend zegt, jij bent ook echt een boerentrien he? Ik hoezo? Vriend: de meeste mensen kijken naar de vliegtuigen en niet naar de tractoren.

Verder, hoevaak ik wel niet zwaai naar de verkeerde mensen, oeps. Daarentegen, ik kan mensen gerust voorbij lopen en totaal niet herkennen. Zelfs mijn moeder ben ik straal voorbij gelopen.

Toen ik 18 was zat ik half dronken bij mijn broertje achterop de fiets. Ik zeg: broertje sloot, hij zegt jaha. Ik zeg kijk een sloot, hij zegt jahaaa. Ik dacht wij gaan erin, en spring met zatte kop de fiets af, in mijn sprong bedacht ik, oeps ik ga de verkeerde kant en grijp mijn broertje zo aan de arm de sloot mee in. We zaten onder het eendenkroos.

En zo heb ik er nog wel honderd denk ik.:p Ik ben een echte blunderkoningin.

15. Nessy

Nessy Fanatiek lid

Feb 27, 2008
    2,309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ik was toen mijn tweelingmeiden klein waren mijn wimpers aan
    het krullen.Komt 1 van mijn meiden naar me toe en trok aan mijn arm
    toen ik net mijn wimpers in de wimperkruller had.Ik voelde een flinke
    pijn keek naar de wimperkruller en echt al mijn wimperhaartjes zaten
    in de kruller en niet meer op mijn ooglid.Ik had gewoon een bloot oog!!:$
    Instant oog-epilatie...:D
    Ik denk dat er 2-3 verdwaalde haartjes nog zaten.Zag er echt eng
    uit.
    Mijn man lag helemaal krom van het lachen toen hij de wimperkruller
    zag met al mijn wimpertjes er nog aan.:)

16. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,067
    3,860
    113
    Dat van die glitterdoos bij gyn is echt al een hele ouwe en blijkbaar wereldwijd, want ik las dat 10 jaar geleden al in een Australisch blad.

17. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    ja ik heb die van die glitterdoos ook wel vaker gehoord!

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Ik lig hier echt werkelijk waar in een deuk van het lachen! :p

Toen ik 15 was ging ik met een paar vriendinnen op vakantie in Ameland..Daar had je zo'n discotheekje..Ik liep daar met best wel hoge hakken en we zouden naar de dansvloer lopen...Met zo'n trappetje met 2 treetjes naar beneden..En die had ik dus niet gezien..en je raadt het al ik ging me daar toch op me smoel midden op de dansvloer..Gelukkig waren er nog maar iets van 10 man..Ook nog allemaal duitsers gelukkig..:p Maar ik schaamde me dood..Stond snel weer op en maakte dat ik weg kwam..:)

Ik heb ongetwijfeld wel meer domme acties meegemaakt..maar kan er niet op komen..Zodra ik er nog 1 weet dan laat ik het jullie weten..:p

19. Skye

Skye Niet meer actief

Auw!!! Lijkt me geen pretje!!!

20. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Ik weet er nog 1..Van mijn vriend..;)
    We zaten in de auto en hij wist wel iets lachwekkends..Hij zei moet je de hand op steken naar iemand en hem/haar vervolgens uitschelden..Ze zwaaien dan vriendelijk terug, want ze horen je toch niet..;)
    Even later zegt ie lachend "Je zult maar blinden hebben die kunnen liplezen" :D
    Hij keek mijn daarna gelijk aan met zo'n dom gezicht en zei.."he! Dat klopt niet!" en we schoten samen in de lach!

Share This Page