Wil al een tijdje de WII, maar zoals de meesten wel weten was het ding nergens te krijgen Ook via MP gekeken maar daar werd door de schaarste zo idioot veel geboden dat ik zoiets had van; voor dat geld wil ik toch echt gewoon een nieuwe (2e hands vind ik niet erg maar niet voor een prijs die hetzelfde is of zelfs hoger als een nieuwe ). Lopen we gisteren de Bart Smit binnen bij een winkelcentrum hier in de buurt. Eigenlijk gewoon zomaar ff, we gingen naar het postkantoor en he tlag op de route Staan we daar nietsvermoedend een beetje te neuzen zegt manlief ineens; kijk daar staan WII dozen We zijn nog naar het centrum gereden omdat ze verder weinig erbij meer hadden . Een bekende van ons werkt bij Intertoys en die was helemaal verbaast.....zij hadden ook bijna niks meer aan controllers en zo en de WII zelf daar konden ze al helemaal niet aankomen. Om een veel te lang verhaal kort te maken We zijn naar de Bart Smit in het centrum gegaan, en ja ook daar hadden ze de WII staan. Dus nu hebben we hem met een originele extra controller erbij en een dansmat! WAUW wat is het leuk! We hebben gisteravond geboweld En gedanst (mijn man is er beter in dan ik, maar gelukkig heb ik meer tijd om te oefenen ). Was een supergezellige avond! Voelde me zo'n mazzelaar, dat wilde ik ff delen
ik heb dit weekend de WII van een vriendin te leen gehad! ZOOOOO Leuk! Ben helemaal verslaafd aan tennissen Ik ga ook sparen voor een WII 8) Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst
haha jaah wij hebben hem nu ooks inds 1 maand.. en sinds 1 week nu de wii fit en die vind ik helemaal geweldig ik heb echt giga veel spierpijn nu en gewon last ervan iets te fanatiek geweest denk ik en toen ik voor het eerst ging tennisen ook met een zere arm gelopen kortom ben niks gewend.. ze zijn wel slim alle spullen ervoor vind ik onwijs duur.. maar het blijf populair allemaal
JA idd, geodkoop is het neit allemaal pffffff. Maar zoals mijn man al zei, als ie tegenvalt kunnen we altijd nog via MP verkopen voor defzelfde prijs Wil ook graag de WII FIt maar die in nu weer netgens te krijgen.... Ze zeggen dat ze de vraag niet aankunnen maar ik denk wel eens dat ze het express doen om de 'hype' in stand te houden, oftewel goede marketing dus
haha nou dat zei ik inderdaad ook al maar weet niet of je een saturn in de buurt heb.. want ik trof het liep daar binnen en hup voor me neus allemaal geleverd hele stapels dus gelijk in me hand... had beter een voorraad kunnen kopen want in de winkel zijn ze 89 euro maar op MP gaan ze weg voor 120 euro haha
wij hebben de wii sinds zaterdag hier in almere is die weer overal volop te krijgen behalve de wii fit daar ging die bij de mediamarkt de laatste paar weg hij is wel erg verslavend en vooral het bowlen erg leuk die wii
hoi hoi nou wij moesten een nieuwe begrafenis verzekering en ik wilde dus monuta (weet eigenlijk niet of ik dit wel mag zeggen maar anders pb je maar) en daar krijg je dus bij een uitvaartverzekering de wii gratis groetjes nathalie
Pff wij hebben hem al 1,5 jaar denk ik nu. Ik ben de tel al weer kwijt, gezien de hoeveelheid spellen die we hebben staan denk ik 2,5 jaar Als het goed heb kregen we hem op 11-12-2006. Laatst ook de Wii-fit erbij gekocht. Ik snap alleen niet dat je hem niet kan krijgen, hier bij de BS zijn ze gewoon op voorraad en bij de Saturn staan ze echt stapels hoog (heb je alleen wel een Duitse handleiding, maar dat overleef je denk ik ook wel).
Als je een Saturn (alleen Duitste handleidingen) in de buurt hebt kun je daar eens kijken hier in Groningen stonden er nog meer dan 100 FITs (maar dat is al weer een maandje geleden) Ook bij www.Dimplus.nl is hij uit voorraad leverbaar.
@loeki ik heb hem ook bij de saturn gehaald en zaten gewoon nederlandse handleiding bij.. dus denk ik verschillend per filiaal dan
ik heb 'm bij een mobielabonnement gekregen zie gsmtrack met Samsung E900 en abbo 22 euro met 200 belminuten incl sportspack Helemaal geweldig!
Wat ik ff neit begrijp...... Op de ene site bieden ze de FIT aan voor 89,98 en op de ander voor 109,95.... is de ene alleen het Balance board, en de ander Balance Board met spel of zo? Word er niet helemaal wijs uit...
De een wil er gewoon meer aan verdienen dan een ander. Wii Fit is altijd met spel en balanceboard, anders heb je er immers niets aan.
Wij hebben de Wii nu ook ruim een jaar. Wat een geweldige uitvinding Hebben ook af en toe wii avondjes met vrienden. Lachen en als afsluiter doen we dan atlijd het 'koetjesspel' (en als je daar een videootje van maakt, ziet dat er zo komisch uit, maar goed ik dwaal af hihi). Wij zijn nog aan het sparen voor de wii fit.
Oh met die gekke gehaaktje koetjes? Wie bedenkt het. Wij hebben nu een maand een Wii-fit in huis, maar die wordt nu al weer een stuk minder gebruikt, de lol gaat er met Wii-fit zelf wel snel af, het wachten is op andere spellen emt het balanceboard. Nu zijn we dus druk aan het SMBBen (voor wie er niet zo in zit Super Smash Bros.Brawl) en anders FF:My life as a king uit de Wii-ware collectie. Ik wacht met smart op de nieuwe Tales. Naast de Wii hebben we ook nog 2 DSen, dus ik hoef me niet te vervelen hier.