Hallo allemaal, Vandaag ben ik 5dagen overtijd en heb nu net een test gedaan (kruidvat 2 voor 5 euro). Deze testen gebruik ik altijd maar net gebeurde er iets vreemds. Ik had de druppels erin gedaan en het venstertje begon roze te worden maar bij de T kwam een wit lijntje waardoor het roze eventjes stopte en toen weer verder ging en er bij C wel een roze lijn tevoorschijn kwam. Later was de test dus weer omowit maar wat houd het in dat die testlijn eerst wit werd? Heeft iemand deze ervaring ook een keer gehad met de kruidvat test?
Geen ervaring mee maar als het niet klopt dan moet je hem als foute test beschouwen en gewoon nog eentje doen.
Had ik ook laatst, bij de oude testen niet,de nieuwe hebben dat wel. Ik was toen heel bang dat negatief was, had al tuurstreepje sensitest maar werd toch positief binnen de tijd. Dus zegt niks, is kennelijk lijntje waar de stofjes in zitten die moeten reageren op hormoon.
Dit was eigenlijk nog een oude test maar maak mezelf ook gek. Dan denk ik weer dat ik een heeeel licht lijntje zie haha. Deze test had ik wel smiddags gedaan. Morgenochtend maar weer eens proberen met ochtendurine.
Ik werd wakker met ontzettende buikpijn. Dat was voor mij voldoende, testen was dus niet eens nodig helaas. 1 troost, ik ga met vakantie dus kan nu een borrel drinken en dit ga ik doen ook!