Helaas heb ik deze week een miskraam gehad na heel kort zwanger te mogen zijn van een 2de wonder. Ik ben hier helemaal onderste boven van wat natuurlijk normaal is. Alleen vraag ik me af hoe het verder gaat,hoe kom je over zoiets heen... Met vlagen voelt het alsof het oke is en er een reden voor is geweest maar het voelt ook heel erg oneerlijk op veel momenten en doet het me heel erg veel pijn. Nu wil ik graag weten van meiden die ook een miskraam hebben gehad of dit ooit nog minder word en of je je er uiteindelijk helemaal overheen kan zetten ookal lijkt er nu even geen einde aan het verdriet te komen?
Ja hoor, je komt er overheen. Maar.... je moet het ook niet onderschatten. Je bent zwanger geweest, en het kindje was oh zo welkom. Een droom is je ontnomen, en het leven wat je zo graag wilde is niet meer. Huil wanneer je huilen wil, doe leuke dingen als je er zin in hebt. Geef jezelf even de ruimte! Ik merkte na mijn eerste miskraam dat ik even niets met baby's te maken wilde hebben, maar dat gevoel verdween gelukkig snel na een paar weken.