Hoe doorbreken ze in ziekenhuizen patroon huilbaby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door KimK, 16 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier idd ook. Gewoon dwingen om te slapen, door haar stevig vast te houden en te wiegen. Daarmee sliep ze dan tenminste nog iets.

2. KimK

KimK Niet meer actief

Nou lieve dames met alle reacties: het gaat wat beter. Vannacht een nacht gehad van 10-2, 3-7 en nu is ze weer erg onrustig maargoed het lijkt wel wat minder te worden. Hopelijk slaan de medicijnen dus toch aan (krijgt nu 2x2 ml). Ze heeft nog enorme last van oprispingen (vaak verslikt ze zich en heeft ze de hik). Maargoed ik zie verbetering. Ik heb haar nu al paar keer in de "houdgreep" gehouden. Helpt enigzins idd!

3. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.853
    1.061
    113
    Hier ook houdgreep. Eerst in mijn armen, toen naast me in bed op een schapenvachtje en later in eigen bedje. Met steeds minder druk. Opeens lukte het niet meer en toe ik uit frustratie 10 minuutjes wegliep (hij huilde niet hoor) bleek hij alleen in slaap te zijn gevallen.
    En nu:hallooooo sprongetje. ALLES is weer op zn kop. Ik heb gewoon weer stapjes terug gedaan met mijn aanpak, omdat ik weet dat dingen ook positief kunnen veranderen. Maar het blijft lastig. Hier ook reflux waarmee het allemaal begon.

4. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik durfde mijn ervaring met de houdgreep eerst niet op te schrijven gister maar ik moet wel lachen dat ik nu zie dat meer moeders van reflux kinderen deze techniek kennen :p

Alerte, geprikkelde kinderen kunnen zich slecht overgeven aan de slaap, daarom moeten ze een handje geholpen worden blijkt wel.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, da's ook hier de ervaring :) Bij ziek-zijn of pijn altijd hulp nodig om in slaap te vallen, (en dan slaapt ze vervolgens korter dan als ze in goede doen is).
    In goede doen valt ze zelf in slaap en slaapt 's nachts de klok rond en overdag zo'n 2,5 uur...

Deel Deze Pagina