Misschien raar maar we doen elise altijd in haar badje wassen maar we willen ook een keer met haar onder de douche hoe en welke richting moet elise dan met haar gezichtje als ze mee onder de douche gaat gezichtje in de richting van mij gezicht zodat ik haar kan aankijken of andersom! Alvast bedankt!
Ik leg Luca met zijn buikje tegen mij aan. En dan de straaltjes op zijn rugje...kan hij echt van genieten
met de kv heb ik verschillende houdingen "geoefend" Er staat een foto van 1 van de posities in mijn album. Zal proberen er ook foto's van de andere posities in te zetten. Het was wel belangrijk om het hoofdje te beschermen tegen de harde stralen.
ik was zaterdag voor de tweede keer met mn zoontje onder de douche en hij vindt t hartstikke leuk. Hij is natuurlijk al wat ouder maar ik draai hem alle kanten op. Hij vindt stralen op zn buikje ook heel grappig en lekker. Maar ik zou es beginnen met buikje tegen jou aan, dat voelt wel het veiligst voor haar denk ik.
ook bedankt allemaal ik ga het vanavond meteen proberen ik hou haar dan wel tegen mijn buikje aan ! Bedankt
heb ook even een fotootje in mijn album geplaatst. Hier was Luca wel jonger. geloof tussen de 2 en de 3 maanden. Wat erg dat ik dat niet meer weet
Wij hebben een krukje in de douche gezet. Scheelt voor je rug. En dan kan je je beeb ook makkelijker vasthouden en laten rusten op je schoot.
in het begin haar buikje tegen mijn borst. We zette de douche iets zachter, zodat de stralen niet zo hard zijn en dan lekker over haar ruggetje laten lopen. Later ook eens met het hoofdje onder de douche. Nu gaan we samen gezellig zitten op de grond. Voor haar heb ik een anti-slip douchematje op de vloer liggen, anders glibbert het zo.
Toen Lieve net geboren was hield ik har tegen mn borst aan met dr buikje Vond ze heerlijk en maakte dan van die lieve geluidjes Nu doen we het heel anders aangezien ze nu een stuk groter is. Nu ga bv ik douchen en Lieve gaat dan in haar badje. Zo kan zij lekker spelen in haar badje en ik kan ook lekker douchen. Dan haal ik haar op het laatst soms eruit en dan gaan we samen onder de douche staan. Alleen is Lieve bang van de stralen Ze vind het nu 3x niks. Vol op lol als mama staat te douchen en kijkt ze me verwonderlijk aan maar zodra die douchekop bij haar in de buurt komt is het huilen geblazen
Zo heb ik het inderdaad met Nynke ook gedaan toen ze zo klein was. Nu gaat ze mee onder de douche en zit ze meestal in de douchebak te spelen met haar badspeeltjes, heerlijk vind ze het.
beginnen inderdaad haar buik tegen de mijne maar ze laat zich ook een beetje achterover hellen zodat de stralen op haar buik komen, dat vind ze het lekkerste. ze geeft zich helemaal over aan je
Hoi Hoi Wij douchen hier ook met een krukje het is echt super handig. Wij hebben zo'n goedkoop krukje gekocht bij IKEA. Ik begin altijd met haar buikje tegen mijn borst en na een tijdje ga ik zitten en laat ik het water over haar buikje lopen ze vind het heerlijk. Je ziet haar gewoon genieten .