Ik heb tot nu toe. voor mijn ventje: dartbord met 2 sets pijlen. nieuwe spulletjes voor te vissen. En een spel voor de wii. Schoonouders. Kaarsenkadelaars ( wilde ze hebben maar vonden ze te duur) Allebij een staatslot Chocolade ( moet ik nog halen) En dan nog iets weet nog niet wat. Vader: Krijgt alleen een cadeaubon van een bouwmarkt voor de verbouwing van de badkamer. Broer/ schoonzus: Parfum voor bijde. Kookboeken En ook bijde een staatlot.
mijn ventje krijgt van mij de * I-phone 4 * hoesje voor om de mob heen * een i-phone 4 houder voor in de auto met een oplader daarbij me mams een lekker luchtje die ze vroeger altijd had, wou ze graag hebben. en voor de rest zit ik voor me vent nog wel een paar dingetjes te bedenken, maar dan krijgt hij veel en ik niethahahahaha.... hij is nie van shoppe enzo... heb nu zelf ook 3 kadootjes van hem gehad, dus we staan nu gelijk hihi...
Niets, krijg 8 man te eten. Als ik die ook allemaal moet voorzien van een kado kan ik wel op mn rug mn centen gaan verdienen
hier zou ik het niet weten voor fynn waarschijnlijk de little people grote racebaan (70 com hoog ofzo) en dan wat boekjes etc. voor vent en ouders iets kleins.max 20 euro pp en dan mogen we van schoon ouders nog een kado uit zoeken van 50 euro pp maar we weten alle2 niet wat
Nog niet wezen shoppen, maar dit heb ik in m'n hoofd om te kopen: Voor mijn vriend: - Spel voor PS3 - en nog iets, weet nog niet wat... Voor ons zoontje: - Plastic golfset - Duplo Kippenhok - Woezel en Pip DVD - Puzzel - Autootjes Voor m'n moeder: - DVD van Westlife - Scrapspullen - Misschien cd/dvd van Celtic Thunder Voor m'n vader: - Bierrecepten boek - DVD (weet nog niet welke) - Leesboek