mmm.. misschien moet ik dat eens proberen. Alleen duurt het zo lang voor die weer aangegroeid is. Dus als het dan niet mooi is erger ik me rot aan die pony haha
Haha lijkt me idd frustrerend Ik zie wel eens meiden lopen met iets leuks in hun haar en dan denk ik "dat ga ik ook eens proberen!" Maar bij mezelf krijg ik het nooit zo goed! (ben best onhandig met haar)
Los. Tot aan mijn billen. En voor het slapen gaan ben ik te lui om het in een vlecht te doen waardoor ik de dag er na een hele poos bezig ben het uit de klit te krijgen. ziet er een beetje zo uit (maar dan is het bij mij nog wat langer ): Bekijk bijlage 341514
Ik kom net dit tegen.. vind ik ook wel leuk (zonder dat witte ding dan) Is een beetje getoupeerd van boven.
Ja, krijg er ook veel complimenten over haha.. maar met dit weer, pfff, dan zou ik het liefst alles eraf halen. Maar dat vind ik zooo zonde!
Stijl, of met krullen, of zijkanten vast met soort kuif, of pin ups styl met een bloem erin. IK hou van afwisseling.
ik heb een pittig kort kapsel dus smorgens beetje mousse erin, in model rommelen, haarlak erover, klaar
Los of in een staart. Of soms een klem, als die wil houden. Heb heel dik en veel haar, dus moet altijd op zoek naar extra-large rekkertjes en extra-large klemmen.
Nou dat heb ik bijmezelf dus ook... Sta ik te rommelen en uiteindelijk word ik chagrijnig omdat het gewoon niet word zoals het moet.
Leuk! doe ik trouwens ook wel eens met schuifspeltjes van boven vastzetten en dan verder gewoon los. Verder kom ik niet