Bedankt.ik heb echt een heel zielig dun bosje haar hoor en heel stijl. Ik moet er dus ook echt wel wat mee doen..gelukkig vind ik dat niet erg.
+1 alleen dan een knot. Wikkel 1 elastiekje in mn haar zodat mn haar niet voor mn ogen zit en niet in mn nek kriebelt. Dat zijn de enige 2 eissen die ik heb om de dag te beginnen. Mijn dochter heeft echt vanalles, knotjes, staartjes, vlechtjes in allerlei vormen e.d
Ik heb een bobline, met slag. Dus moet m'n haar wel los, want het past niet allemaal op een staartje.
Nee, helaas. Kon op google ook niks vinden, maar voor komt het tot kinhoogte en dan loopt het schuin, kort naar achter (beetje met de tondeuse in de nek). En dan met slag. Ben echt van lang haar naar heel kort gegaan, vind het echt super gaaf!
ik heb het altijd opgestoken: in een knot, ingevlochten, gekruld en dan met klemmetjes, een grace kelly rol enz, mijn kapster vraagt altijd wie dat toch doet, nou ja, ik dus als ik heel simpel wil doen zit het in een staart met klem Ook mijn dochter heeft elke dag haar haren anders, alleen vind zij het nooit zo leuk.
Heb een bos krullen (beetje getemd met hulp van de kapper) en het is nu redelijk kort geknipt, tot mijn kaaklijn ongeveer. Draag het altijd los, een elastiekje past niet Mijn zusje noemt het altijd een afro.. haha
Meestal los, stijl of gekruld. Heb redelijk lang haar (tot over mijn boobies) nu met dit weer in een knot of een vissegraat vlecht naar de zijkant heeel af en toe vlecht ik mijn lok in en zet ik die vast met wat schuifjes en de rest van mijn haar stijl/gekruld.
Mjs: zulk haar wil ik ook en dan het liefst vuurrood, maar manlief gaat weg heeft ie gezegd als ik dat doe. Nu is het nogal een lieverd, die nergens over zeikt, dus ik doe het maar niet ...
Momenteel meestal los of in een staart, een klem vind ik zo suf en oubollig.. Ik stijl mijn haar vaak met de stijltang,heb van mezelf een flinke slag.
Bijna altijd in een staart. Ik heb de lengte om er iets leuks mee te doen, maar ik kan het gewoon niet. Eigenlijk moet er zo een cursus zijn: hoe steek je zelf je haar leuk op