Hoe draag jij je haar meestal?

Discussie in 'De lounge' gestart door beauty2012, 1 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Vaak los, maar wel altijd met een clipje een pluk naar de zijkant. Anders word ik zo lijzig, ondanks dat mijn haar in lagen is geknipt "hangt" het vaak. Ik heb ook een ovaal, vrij langwerpig gezicht en dat staat gewoon niet mooi.

Of in een knot (met klem of elastiekje, strak naar achteren of met zijscheiding). Een paardestaart staat niet bij mij, ik weet niet waarom.

2. Bitterkoekje

Bitterkoekje Actief lid

24 jun 2013
    127
    19
    18
    NULL
    NULL
    In een staart...
    Krijg mijn haar niet goed in model als het los zit...
    Na heel wat gedoe geef ik het dan op en doe het maar weer in een staart.
    Na mijn zwangerschap ben ik van plan een permanent te nemen, dan heb ik er lekker niet zoveel omkijken naar, los of vast.

3. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik heb een bob tot m'n schouders en draag dit meestal los. Ik stijl het elke dag, anders ziet het er niet uit. Laatste tijd draag ik ook vaak een staartje, maar dan toupeer ik de bovenkant iets waardoor het wat boller staat en draag ik er een dun haarbandje bij. Anders vind ik t zo standaard. Ben zon 25 minuten per dag bezig met haar, ga niet de deur uit als ik er niks aan gedaan heb.

4. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik heb mooi haar, al zeg ik het zelf :D Heb lang haar wat tot op mijn onderrug komt. En bij mij staat het mooist als ik mijn haar los heb. Ik heb ook makkelijk haar, wat goed blijft zitten. Dus heb er zo volume in, met wat wax, of soort poederachtig iets, wat zorgt voor volume.

Maar met dit weer en voor de makkelijk heb ik ze vaak in een staart of rommelige knot.

Als ik uitga of naar een feest moet, dan heb ik ze sowieso los, en styl ik het mooi met styl of krultang.

5. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    #85 LW85, 2 aug 2013
    Laatst bewerkt: 2 aug 2013
    Ik ben gezegend met heel dik haar met slag. :) Draag het vaak los, of in een vlecht opzij (met de voorste kortere lagen wat losjes)

6. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Los of rommelig opgestoken. Ik wil graag invlechten, maar kan dat echt niet bij mezelf hoor!
    Hoe doen jullie dat toch? Ik heb al wel 1000 filmpjes op YouTube bekeken maar tevergeefs.

Deel Deze Pagina