Er worden momenteel best veel topics gesloten met een verwijzing naar de zoekfunctie. Echter, de zoekfunctie die er nu is, is waardeloos. Je krijgt een ongebreidelde rij met berichten. Komt de oude zoekfunctie weer terug? Pim
Nu kan je ook zoeken, er staan wat meer verwijzingen en het is omslachtiger maar ook dit werkt wel hoor. Groetjes, Elvira
Ik heb idd al geregeld iets wel gevonden met de zoekfunctie. Ik geef het alsnog door aan het beheer. Elmo
Weet je wat ook goed werkt? Zoek bijv. als je iets wilt weten over Implanon en je weet zeker dat je het hier al eens hebt gelezen, bij Google eens als volgt: 'implanon+zwangerschapspagina'. Op die manier kom je ook makkelijk bij de gezochte onderwerpen terecht. Groetjes, Josien
Volgens mij kun je dezelfde zoektechnieken gebruiken als in Google, dus onder meer: losse woorden als je posts met één van beide woorden wil zoeken, bv. steken buik een plusteken ertussen als je posts met beide woorden wil zoeken, bv. steken + buik aanhalingstekens gebruiken als je posts wilt zoeken waarin een zin letterlijk voorkomt, bv. "steken in mijn buik". Het is even wennen, maar volgens mij werkt het best goed. Groetjes, Wendy
Ik moet zeggen ik heb er geen moeite mee hoor. Het is iets meer moeite doen om iets te vinden en net wat Wenniepenny zegt je kunt ook met meerdere woorden zoeken. Beetje creatief zijn toch
Ik heb nog even de vraag bij het beheer gelegd en het is echt de bedoeling dat de oude zoekfunctie terug komt hoor. Dat is alleen geen "fluitje van een cent" zeg maar. Geduld! Elmo
Ik vind de nieuwe zoekfunctie ook niet echt handig. Ik zou graag alle berichten die ik heb geschreven willen zien, maar dat lukt nu niet meer. Als je op home 'Bekijk je berichten' aanklikt, krijg je alle onderwerpen waar je iets in hebt geplaatst, ik zou juist graag al mijn berichten willen zien. Of kan dat nu wel?
Als je onder je avator en daar onder straat lid sinds..., daar staat het totaal berichten wat je hebt geschreven als je daar op klikt komen alleen jou geschreven berichten te voorschijn.
Oh dank je, ik ga eens even kijken! Ik dacht al dat het nog wel kon, maar wist niet meer hoe en dacht dus dat het niet meer kon (klinkt logisch he )
Zo zie je maar weer...soms valt het wel mee. Deze doe ik intussen op slot. Er wordt aan gewerkt. Elmo