weet iemand iets dat echt helpt tegen maagzuur ,brandend maagzuur? ik heb geen gel om telkens maar een doos rennies te halen en het lijkt me echt niet bevordelijk voor de maag om dat nog een aantal maanden te slikken
Pepermuntjes hielpen bij mij ook wel, toen ik er last van had. In sommige drogisterijen hebben ze zelfs speciale maagpepermunt.
Warme melk en pepermunt pepermunt thee hebben ze ook het is niet onwijs lekker ofso maar helpt wel. gister nog gebruikt,,
ik at hele zakken pepermunt toen ik zwanger was vn de vorige,omdat ik echt een liefde ontwikkelde voor pepermuntjes,helaas hielp het echt niet,mel,brood,beschuit en een schep suiker hielpen ook allemaal niet
Handig om ook even de zoekfunctie te gebruiken. Er zijn zelfs recente topics over dit onderwerp. O.a deze: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... d+maagzuur Kwebbel
okee bedankt allemaal,...enne...toevallig ben ik helemaal thee gek,heb bijna alle smaken die er zijn,al meer dan 20 in elk geval,ook drie verschillende pepermunt theen
Bij mij hielp thee met honing erg goed, maar nu helpt ook niks meer. Ik denk dat ik ook maar eens aan de Rennie's moet.
Misschien heb je ook wel genoeg aan een kwart of een halve rennie. Kun je in elk geval proberen. Scheelt altijd iets.
rennies helpen super,...maar ja er moet haast wel iets chemisch in zitten daarom maak ik me zorgen of het daadwerkelijk geen kwaad kan om dat bijvoorbeeld langer dan 20 weken te gebruiken
Ik gebruik Rennie ook alleen als niks anders meer helpt. Maar meestal helpt een glas melk, vla of gewoon iets kleins eten wel. Ik drink nu vaak uit voorzorg alvast melk en heb er de laatste tijd een stuk minder last van. Verder zeggen ze appelazijn in een glas water, ik heb het zelf een keer geprobeerd, maar weet eigenlijk niet of het echt werkte. Weet alleen dat het echt heel erg vies was.
van pepermunt krijg je uiteindelijk alleen maar meer last van je maag. Dit kreeg ik te horen van de huisarts tijdens mijn verslaving aan mentos vorig jaar. Het was prettig en ik leek minder misselijk maar ik kreeg idd wel pijn aan mijn maag.
ik heb heel wat rennies gegeten soms 4 op een dag en mijn dochter heeft er niks van over gehouden en anders het drankje eens proberen
Valt mee hoor de prijs van rennies. rond de 7 euries voor 96. En je doet er behoorlijk lang mee. Is bij mij het beste wat helpt. LIEK