Hoe dragen jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marla, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sonnetje

Sonnetje Bekend lid

5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Hier een mooi rond buikje, aan de achter kant zie je niet dat ik zwanger ben.

2. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Ik groei ook helemaal rond.. Kan er zelf niks aan doen dus geniet er maar gewoon van. Bij mij klopt het praatje ook :D

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik vind dat ik een bolletje heb, maar eerlijk gezegd weet ik dat niet zeker omdat ik niet echt een een puntig buikje of breed buikje ken om mee te vergelijken. . . (ach foto in mijn album is het een Bolletje? krijg in ieder geval een jochie)

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Breed, laag, hoog, smal..mij zou t allemaal niet boeien, als ik die buik maar krijg! Niet dat ik nu zo plat als een dubbeltje ben hoor (had er nog bij moeten komen zeg :rolleyes: ) maar goh wat ben ik jaloers op jullie buikjes..Maar ja vergeleken bij jullie ben ik natuurlijk ook nog niet zo heel lang zwanger :p ..Dus ik zal nog fftjes geduld moeten hebben..lastig want "jessy" en "geduld" zijn wat dat betreft geen beste vriendjes van elkaar hihihi :)

Geniet maar lekker van jullie mooie buikjes!

Liefs Jessy

5. Minie79

Minie79 Lid

8 sep 2006
    88
    0
    0
    Schiedam
    Bij mij klopt het bakerpraatje; maar denk inderdaad dat het met je figuur te maken heeft.

6. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik krijg een jongetje, en draag niet echt rond. Ja, heb wel vet op mijn heupen van mezelf, maar heb mijn taille nog, en mijn buik is rond/strak.

7. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik weet nog niet wat het wordt maar iedereen beweert dat het een jongetje wordt nav mijn buik. Ga trouwens gillen als nog 1 persoon zegt dat 'ik toch al wel best groot ben hoor!'. Heb zelfs al gehoord dat ik nu al net zo'n buik als 'die en die' had toen deze vrouw 9 maanden was. Nou sorry, ik zit nog maar net aan het einde van mijn 6e maand en ik ben nou eenmaal heel duidelijk zwanger. Heb een vrij kort bovenlijfje en ben altijd wat smaller gebouwd geweest dus ik draag heel erg naar voren en vrij laag. En schijnbaar ben ik al enorm.. :evil: Grrr...

8. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Wees trots op jouw mooie buik! Bij m'n vriendin zag je na 6 maanden nog niks en dat was ook weer niet goed, die kreeg opmerkingen als "jij krijgt een hele kleine baby!", uiteindelijk werd hij 7 pond da's netjes volgens mij.
    Ik heb al vanaf week 16 een echte zwangere buik, en nu is ie volgens velen ook al zo dik als ie zou "moeten" zijn met 9 maanden. Ik krijg dus, volgens m'n omgeving, een grote/dikke baby, of ik ben verkeerd uitgerekend. Ook krijg ik regelmatig opmerkingen als: "is de baby nou nóg niet geboren?!", kan ik zo kwaad om worden, zou niet best zijn als de baby al geboren was zeg ik dan. Ik kan me er ook kwaad om maken maar probeer dat maar niet te doen en gewoon te genieten van het beebje in jouw (mooie!) buik!

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

deze vind ik persoonlijk altijd erg grappig

ik heb namelijk 4 dochters gekregen en 4 verschillende buiken
    1 keer rond en hoog
    1 keer bol en hoog
    1 keer laag en rond
    en 1 keer laag en bol

en nu zwanger van nummer 5 heb ik een echte dikke buik iedereen ziet duidelijk dat ik zwanger ben terwijl je dat bij de andere pas veel en veel later zag dus 5 verschillende buiken :)

dus echt op en top bakerpraatje

groetjes nathalie ;)

10. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Marla,

Tsja, er zijn helaas genoeg mensen die zich niet realiseren wat ze zeggen... Een collegaatje van mij riep, op mijn laatste werkdag: Je bent wel weer ontzettend dik, net als bij de eerste zwangerchap! Oké - bedankt... Gelukkig nuanceren de meesten dit, en bedoelen ze echt alleen dat ik een hele grote buik heb (heb ik ook - en ik ben er reuzetrots op :D ), maar ja, als mijn bui er niet naar is dan word ik er ook wel eens chagrijnig van :) :)

Geniet ervan meis!

Neeke

11. babyloveyaa

babyloveyaa Actief lid

14 okt 2007
    102
    0
    0
    Amsterdam
    Veel vrouwen die ik ken denken idd dat ik een jongentje krijg omdat ik een bolle buik heb.
    Maar ik krijg een meisje...
    Ik geloof ook wel dat je aan sommige buiken kunt inschatten of het een jongentje of een meisje is... maar dus niet altijd.
    Hoe dan ook, ik vind alle soorten zwangere buiken even mooi of je nou breeddragend, naar binnendragend of naar buitendragend bent, een grote of een kleine buik hebt.
    Het idee dat er een kindje in groeit is meer dan prachtig.

Xxx

P.s. geloof me, jou buik is even prachtig als die van iedere andere zwangere vrouw ;)

12. babel

babel Actief lid

25 aug 2006
    110
    0
    0
    Ik draag ook laag en naar voren in een bolletje maar we krijgen toch echt een meisje.. (als het goed is ;) )

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Mijn buik is heel erg naar voren (in een punt).. als een bolletje..
    Krijg veel complimenten van mensen over m'n buik, vindt het erg leuk.. Gelukkig nog geen rare opmerkingen gehoord.

14. ThunderAngel

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Jij draagt inderdaad heel erg mooi, complimenten!

15. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    bij mij klopt het: ik draag voor en het wordt een jongetje ;)

16. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    Ik draag breed en rond en wij krijgen een meisje!

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik draag naar voor in een bol puntje! En het wordt een jongetje. Krijg hier ook de meeste vreemde opmerkingen hoor! Vooral dat ze helemaaaal niet kunnen zien dat ik zwanger ben. :confused: En de ander roept iedere week: soooo dat groeit hard!
    Ach laat maar kletsen. Als de vk zegt dat het goed is en de baby is gezond, vind ik het allemaal best!

18. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Ik heb een mooi strak bol buikje aan de voorkant, verloskundige zei tegen mij ook dat ik zo'n mooie buik heb.
    Nadeel is: maagzuur! Alles wordt omhoog geduwd, en daar zit mijn maag...

19. Bubbles

Bubbles Actief lid

26 okt 2007
    259
    0
    0
    Ik geloof er niets van dat er een verband is tussen hoe je draagt en het geslacht. Ik heb ook zo vaak anders gezien. Het ligt gewoon aan de vorm van je baarmoeder, je bekken en je buikspieren etc.

20. Writer

Writer Niet meer actief

ik draag nu rond naar voren ,het word een jochie , bij dochter was ook niet echt breed en iedereen zei dat ik een jongen zou krijgen ,nou was mooi meisje , dus beide keren rond en toch verschillend

Deel Deze Pagina