Hoe dragen jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marla, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannie87

Nannie87 Actief lid

7 feb 2007
    112
    0
    0
    Student
    Kerkrade
    ik heb egt een punt buik :p ik draag egt naar voren heb nergens anders last van waar het heen gaat...alleen in een punt :D ha ha ha

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Nou Marla, die man van jouw collega vindt kennelijk zijn eigen vrouws buik het mooist, maar ik wil wedden dat jouw wederhelft de jouwe het mooist vindt!
    Trek je d'r maar niks van aan hoor. Waarom zou een brede buik minder mooi zijn?
    Persoonlijk vind ik alle zwangere buiken prachtig! Omdat zwanger zijn gewoon zo mooi en wonderlijk is!

Zelf trekt m'n buik naar voren. M'n heupen lijken daardoor nog smaller en van achteren lijkt het zelfs of ik afgevallen ban, aldus mijn man. Geen idee of ik een ronde of een puntbuik heb. Ik denk rond, ja, want ik heb nog nooit een punt gezien of gevoeld, hihihi.
    Zou het ook nog meespelen dat je wel of niet veel groeit? Zelf ben ik nog geen kilo gegroeid, en eigenlijk ben ik ook niet van plan om veel te groeien, als ik het redden kan. 8)

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik draag alsof ik een grote voetbal heb ingeslikt en krijg een jongen

4. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik draag mijn buik rond...van heup naar heup en van boven naar beneden :)
    ik draag mn buik tot onder mn borsten...ik krijg heel vaak de opmerking dat ik een klein buikje heb maarja iedereen draagt het anders...
    we krijgen een meisje...ik heb trouwens gisteren de laatste pretechp gehad check maar ff in mn album ;)

5. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Rond met een aardige buik! Volgens de verloskundige heb ik ook een brede baarmoeder wat weer relaxed zou zijn voor mijn dochter!

6. Loess

Loess Actief lid

14 feb 2007
    267
    0
    0
    ik draag het laag en is een klein bolletje... het wordt weer jongen

7. laffayette

7 sep 2007
    87
    0
    0