Buggy of wandelwagen???

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mirwar, 21 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    Hallo!

Wij gaan over 2 weekjes 16 dagen kamperen in Zuid Frankrijk (Cote d'azur) met onze meid die nu 15 maanden is! Nu twijfel ik heeeel erg wat we mee moeten nemen, de wandelwagen (is erg groot en log vind ik maar heeft wel comfortabele luchtbanden, 3, eronder) of een buggy (die toch iets minder comfortabel loopt maar wel lekker handzaam is...)

Is het echt nodig om zo'n grote wandelwagen mee te nemen of volstaat zo'n kleine buggy ook?

Wie o wie helpt mij met de dillema hahah

Groetjes Mirjam

2. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Met dat dilemma zat ik ook.
    Maar wij nemen de buggy mee (benthe is 14 maanden als wij op vakantie gaan) en puur omdat het in gewicht en ruimte scheelt.
    Onze wandelwagen rijdt wel veel soepeler, maar neemt onwijs veel ruimte in beslag en is veel zwaarder, daarom de keus voor de buggy.

Ik ben toch niet van plan om kilometers te gaan wandelen in die waarschijnlijke hitte (wij gaan in augustus naar Frankrijk;))
    Dus voor een bezoekje aan de plaatselijk dorpsmarkt oid moet het goed te doen zijn.;)

3. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij hebbe toen uiteindelijk ook gekozen voor de buggy ook vooral door de ruimte omdat we ook nog 2 hondjes meehadden. was met wandelen in het bos wel eend lastig maar best te doen.

4. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Hier precies hetzelfde, alleen is dochterlief ruim 13 maanden als we gaan en gaan wij naar Italiƫ.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.346
    36.205
    113
    Wij hebben vorig jaar ook alleen de buggy meegenomen, jesper was toen 11 maanden. Ging prima hoor, we gingen ook geen ellenlange wandelingen maken, maar gewoon door wat dorpjes ed.

6. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hadden vorig jaar naar griekenland de buggy mee, teun was toen 19 mnd, ging prima onze kon ook in slaapstand dus waren we weg en hij wilde slapen lukte dat prima...
    zou lekker de buggy meenemen...

Deel Deze Pagina