ik moet even klagen hoor... Ik heb dus een zware blaasontsteking en heb sinds gister anti biotica. en de dokter zei dat ik lichte bekinstabiliteit heb en veel rust moet houden. In ieder geval de komende 2 weken zit ik dus thuis Ik heb vandaag ook onwijze hoofdpijn en aan 1 kant keelpijn en voel me echt beroerd.. De medicijnen werken ook nog niet want ik verga van de pijn en voel me echt beroerd... Wist niet dat een blaasontsteking zo'n pijn kon doen. Lijkt wel of ik mijn nieren voel af en toe links en rechts. Dan krijg ik er een pijnscheut in Ik kan niet lekker zitten op de bank, als ik 10 meter loop doet het onwijze pijn en liggen kan ook niet. Ik slaap amper... Pff wat een gedoe allemaal zeg... Heeft iemand het wel is zo erg gehad? Ik voel me zo beroerd.. en voel de kleine ook amper vandaag.. zal dat door de anti biotica komen?
Heyy meid, ten eerste veel beterschap gewenst, ik heb het ook ooit zo erg gehad maar niet tijdens de zwanegrschap, je kan je ook zo rot voelen door de antibiotica, ik heb ook net een kuur gehaald en gruwel nu al van de bijwerkingen straks *zucht*
ja de bijwerkingen zijn echt vreselijk.. Ik heb nog nooit blaasontsteking gehad en helemaal nooit zulke erge pijn De dokter zei dat het heel erg was dat hij zo ontzettend veel bacterien zag in mijn urine. Ik zie alles draaien. als ik zit gaat het nog wel, maar zodra ik opsta val ik gelijk om. Ik moet ook 4 van die pillen op een dag.. Kan dit geen kwaad voor de kleine? nitrofurantoine heet het middel
ochdat meen je dat middel heb iknet opgehaald en ook 4 keer per dag,gadverdamme 5 dagen beroerd voelen dus pfffffff
nou geloof me je wordt er niet blij van.. Al helemaal niet van die bijwerkingen. Hoef jij he maar 5 dagen? Ik moet het 7 dagen.. Het kan toch echt geen kwaad voor de kleine?
waarschijnlijk kan dat middel geen kwaad, anders schrijft de dokter het niet voor, beterschap, ik hoop dat het snel weer over is
nee, kdenk dat doorlopen met blaasontsteking niet goed is dus ik zalwel weer moeten brrr wanneer ben jij begonnen? Ik neem morgenvroeg de eerste.
ik ben er gister mee begonnen... En vandaag voel ik me zo beroer, duizelig en hoofdpijn.. pff ga zo snel mijn bedje in
Ik ben al op zoek gegaan op het web voor alternatieve manieren om ervan af te komen, schijt m nu al voor die pllen, kheb al zo'n zwak spijsvertering gestel
haha nou je moet echt eerst iets eten en dan de pil innemen. en dan nog wat eten.. dan heb je geen last van misselijkhei ofzo..
Dit kwam ik tegen op wikipedia.com Behandeling De behandeling van een urineweginfectie is door middel van antibiotica. Er wordt hierbij een onderscheid gemaakt tussen ongecompliceerde urineweginfecties en gecompliceerde urineweginfecties zoals blaasontstekingen bij mannen of opstijgende urineweginfecties. Bij de laatste soort worden vaak antibiotica voorgeschreven die een betere weefselpenetratie hebben. Een probleem in de behandeling van urineweginfecties is de groeiende resistentie van E-coli tegen het veel gebruikte trimethoprim. Overigens is antibiotica niet altijd noodzakelijk. Een niet behandelde urineweginfectie zal na verloop van ongeveer drie weken vanzelf genezen. Een zogenaamde verwaasloosde blaasontsteking bestaat dus niet. Een niet behandelde blaasontsteking zal dus niet per definitie uitmonden in een nierbekkenontsteking. Dit werd echter tot voor kort nog wel gedacht.
ja maar niet in de zin van misselijk zijn. In de zin van ik voel me ziek, hoofdpijn, draaierig, pijn van de blaasontsteking, pijn bij het lopen.. op die manier beroerd
Õhhh zo pfff misselijk zijn en overgeven daar heb ik zo snel last van, zelfs bij stress zit mijn maag gelijk in de knoop vandaar mijn angst, ik ga zo de eerste pil maar nemen, ik drink al liters water, deed ik zowiezo wel maar plaste blijkbaar niet vaak genoeg uit. Ook ga ik na de kuur van die cranberry tabletten kopen ik wil niet nog 3 kuren in deze zwangerschap.
bar ik weet er alles van! ik heb hetzelfde gehad... en ook ik voelde me vreslijk! Ik kon die zaterdagavond nog niet meer rechtop lopen ik kroop door de kamer en ben op handen en voeten de trap op gegaan.... en tja bi... hou op hou op!
pff klinkt lekker allemaal.. Smorgens valt het nog wel mee met de pijn, dat vind ik zo gek.. Maar zodra het halverwege de middag is.. dan krijg ik er onwijze last van.. Ik hoopte dat de duizeligheid weg zou zijn na een lange nacht slapen en gister een bad, maar helaas het is er nog altijd en voel me net zo rot nog.. De hoofdpij is snu wel wat minder, maar het is niet helemaal weg... Ik ga echt veel meer drinken want dat deed ik te weinig. wil dit niet nog een keer mee maken