Ik ben benieuwd waar jullie kindje slaapt. Zowel overdag als 's nachts. Mijn dochtertje slaapt overdag over het algemeen in de woonkamer(in de box of bij mij op de bank). Ik werk er nu langzaam naar toe om haar in haar eigen bedje te aten slapen. Ze heeft trouwens geen probleem met de slaap plek, ze slaapt overal zonder moeite. S' nachts slaapt ze in haar bedje die bij ons op de kamer staat. Ik vindt het heel fijn om haar dichtbij me te hebben. Ze is haar speentje min 2x per nacht kwijt. Dat ik alleen op de rand van mijn bed moet zitten om hem aan haar te geven vindt ik fijn. Maar de voorop staat dat ik het fijn vindt om haar bij me in de buurt te hebben en zo denkt haar papa er ook over Maar hoe is dat bij jullie?
Mijn meisje wil echt niet zonder mij. Ze slaapt overdag op me of naast me op de bank en snachts naast me in bed.
In haar eigen bed op haar eigen kamer en dat vindt ze heerlijk. Duim in de mond en ze gaat meteen lekker slapen. Beneden of bij ons op de kamer wordt ze heel onrustig en slaapt ze absoluut niet. Onze zoon sliep de eerste zes maanden in een co-sleeper bij ons op de kamer en overdag in de box of bij mij op schoot. Zo zie je dus dat dit ook enorm kan verschillen per kindje.
Overdag en savonds in zn eigen bed ip zn eigen kamer Hij slaapt echt niet in de huiskamer.. Dat werd al minder rond 3 maanden ofzo
In zijn eigen bedje, en in zijn eigen kamertje. Zowel overdag als 's nachts. Anders valt hij niet in slaap.
Hier ook altijd in eigen bed of als ik weg ben in zijn tent of bed wat daar aanwezig is (vriendinnen hebben ook kindjes onder 1 jaar en als zij niet naar bed gaan kan Thomas er lekker in slapen).
In zn eigen bedje naast ons bed. Al slaapt hij overdag maar bar weinig, in totaal een uur. Beneden zal hij sowieso niet meer slapen, hij wil alles meekrijgen hihihi.. Hij gaat daardoor 1800 naar bed tot 730 ongeveer. Wel meerdere malen wakker, flesjes, speentje, poep....
Hij zou ms wel beneden slapen, maar ik heb hier nog een bijna kleuter rondlopen/zingen/dansen/springen hihihi, en drie hondjes die ook het nodige lawaai maken. Leg hem wakker weg, hij ligt lekker in zijn bedje, slaapt dan ongeveer 10 min en is dan wakker. En ligt zo rustig een uur te babbelen. Ik laat hem dan wel liggen na die 10 min in de hoop dat hij verder slaapt, maar dat gebeurt zelden. Dan denk ik maar, daar heb je even geen prikkels en je bent vrolijk...blijf maar even lekker liggen. Als hij gaat mopperen ga ik hem halen en gaat hij verder babygymen in de box. Ik wandel 2 maal daags echt een grote ronde van een uur met de kids (als de oudste ook vrij van de psz) met de doggies, en in de kinderwagen wil hij bij hoge uitzondering soms misschien heel eventjes 3 min zijn oogjes dichtdoen....
Heb de bovenste optie gekozen omdat dat nu het geval is. Altijd in eigen bedje op eigen kamertje dus. In het begin lag ze 's nachts bij ons op de kamer en overdag veel in de kinderwagen in de woonkamer. Maar al gauw sliep ze daar niet zo goed en legden we haar in haar eigen bedje (wat toen nog op onze kamer stond). Met een maand of 3 is ze naar haar eigen kamertje verhuisd. Gaat prima, ze weet dat dat haar slaapplek is zowel overdag als 's nachts. Slaapt sinds ze daar slaapt ook ongeveer klokje rond.
De eerste weken (oudste 7 weken, jongste 10 weken) 's nachts in eigen wieg naast mijn bed, en overdag bij mij in de buurt. Was ik op de slaapkamer dan sliep de baby daar ook, was ik de hele dag beneden dan sliep de baby vaak in de box. Daarna 's nachts in eigen ledikant op eigen kamer, en overdag zoals hiervoor beschreven. En vanaf ongeveer 5-6 mnd ook overdag in eigen ledikant in eigen kamer.
De eerste 6 weken heeft ze bij ons op de slaapkamer geslapen in een wiegje. Daarna is ze meteen dag en nacht op haar eigen kamertje gaan slapen. Heerlijk rustig voor haar en voor ons. Ik moet er niet aan denken dat mijn kind(eren) in ons bed tussen vriend en mij in slapen.
o, ik zou haast de allerfijnste slaapjes vergeten van die eerste maanden. samen op de bank, ik languit op m'n rug en baby slapend op mijn borst. Heeeeeeerlijk om zo samen te tukken. En overdag sliep de baby ook wel naast mij in bed, op een soort verhoging gemaakt van een dubbelgevouwen voedingskussen.
Mijn zoontje heeft tot een maand of 9 in een co-sleeper bij mij geslapen, en vanaf toen in zijn eigen bedje op zijn eigen kamer.
overdag lekker in de box en sinds dat hij 7 maanden is, slaapt hij in zijn ledikantje op zijn eigen kamer. Daarvoor 's nachts bij ons op de kamer! Maar dat bedje werd te klein.
's Nachts sowieso in z'n eigen bedje. Overdag in principe ook, maar dan alleen z'n lange slaapje van ongeveer 11.00-15.00. Meer slaapt hij over het algemeen niet, maar soms wil hij rond 9.00 en 17.30 nog wel eens een hazenslaapje doen en dat doet hij dan in de box.
Altijd in zijn eigen bedje op zijn eigen kamertje. Tot 3 maanden bij ons op de kamer geslapen. En toen hij net geboren was deed hij regelmatig slaapjes in de kinderwagen. Hij slaapt eigenlijk overal goed, gaat lachend zijn bedje in. Dus dan kiezen wij er voor om hem gewoon in z'n bedje te leggen.
Vanaf 3,5 maand overdag boven in eigen bedje. Ze sliep de eerste maanden al heel slecht, ook bij mij (dragen/kinderwagen nog wat, op schoot niet). Boven slaapt ze vrij goed mits het helemaal donker is en cd aanstaat met fohngeluid. Ik had haar graag met name het eerste half jaar beneden gehad maar helaas. 's Nachts slaapt ze in cosleeper of tegen mij aan.
Hier vanaf dag 3 slaapt ze op haar eigen kamertje werd er veelste nerveus van haar zo dicht bij me, hoorde alles .. Overdag sliep ze veel beneden in de kinderwagenbak, in de ochtend gebeurd dat nog steeds, maar de middagslaapjes doe ik nu boven, want ik heb een lang dametje denk dat ze niet meer zo lang in de bak past en dan is het wel handig dat ze het gewend is. En na 20.00 slaapt ze ook weer boven in haar eigen bed!