Goeiemorgen allemaal Ben benieuwd of dit een herkenbare situatie is. Ons ventje is op sprongen na een goede slaper. Gaat half 9 zijn bed in en half 8 haal ik hem eruit. Zelden wakker snachts en valt ook eigenlijk zelf in slaap. Met sprongetjes is het veel jengelen in de nacht. Niet elke sprong maar vaak is dat hier wel typerend voor een sprong. Nou zit hij nu eens niet in een sprong....maar al sinds de feestdagen (erna) is hij "anders dan anders". De ene dag denk ik een tandje de andere dat weet ik het niet meer. Hij is nu snachts best veel aan het kreunen en druk aan het bewegen. Nou is het altijd een hyperactief mannetje geweest dus altijd ingebakerd en daarna in slaapzak zonder mouwen. Nu met 1 armpje eruit. We moesten hem ook altijd strak instoppen want als hij kon trappen viel hij niet in slaap. Ging eigenlijk altijd wel goed dus ik dacht dat het instoppen rust gaf. Maar wat een illusie haha! Hij kan er namelijk heel makkelijk uit heb ik gezien, en dat doet hij dus ook de afgelopen 2 nachten. Dus naast het uren kreunen kan ik hem nu ook een paar x goed gaan leggen en opnieuw gaan instoppen. Want als ik dat niet doe gaat hij dus niet meer slapen. Hij draait zich klem of op zijn buik maar draait niet meer terug. (Buik rug lukte met 3 maanden al maar dat hij sinds kort niet meer. Rug buik lukt sinds een week of 3 a 4) en dus ben ik zo ineens weer meerdere keren per nacht bezig! Iemand die dit herkent? Tis zeker gewoon een kwestie van uitzingen? Tips zijn altijd welkom mochten die bestaan zo niet heb ik even van me af gemopperd!
Dat met die buik herken ik wel. Mijn meisje was er ineens achter hoe zij op haar buik moest draaien. Alleen terug naar haar rug lukte niet. Met als gevolg dat ze in bed steeds op haar buik draaide en dan begon te huilen omdat ze niet terug kon. Dit heeft al met al een week of twee/drie geduurd en daarna kon ze ineens zelf terug naar haar rug. Probleem dus opgelost! Inderdaad maar uitzingen dus denk ik...
Het is hier niet perse het draaien maar gewoon het bewegen. Hij heeft ontzettend veel bewegingsdrang en blijft maar schoppen en meppen tot hij dus over de zeik raakt