outfit eerste verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door einad, 15 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi!

Mijn kleine boefje word bijna 1 jaar!
    En ik ben opzoek naar een leuke spencer waarop staat dat hij 1 word of eentje die je kan laten bedrukken..
    Of heeft iemand misschien een breipatroon van een spencer met een taartje?
    Of een andere suggestie?
    Mocht jullie het willen vind ik het ook wel leuk om een foto te zien van jullie kindje met de verjaardagsoutfit, misschien doe ik nog wel een idee op ;)

Alvast bedankt!

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier geen creatief wonder, dus daar kan ik je niet mee helpen..

Maar weet wel dat mijn jochie op zijn 1e verjaardag 3 sets kleding aan gehad heeft.. De eerste (mooi setje gekocht) was vies na het eten van een taartje (zelf gemaakte kwarktaart, hem laten opeten). De 2e na een rondje buiten&zandbak. en de 3e heeft gelukkig de rest van de dag overleefd ;)
    sindsdien doe ik niet meer zo moeilijk met verjaardagskleding, ze worden zo'n dag nog viezer dan normaal :D

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn zoontje had gewoon een heel leuk shirtje aan en ik had er een nieuwe witte romper vor onder gekocht voor als het te koud zou zijn, het was die dag prachtig weer dus de romper was niet nodig.

Shirts laten bedrukken kan bij: rainbows babies (www.[B]rainbowbabies[/B].nl ) of simply colors (www.simplycolors.nl). er staan op de websites ook veel voorbeelden.

breipatronen ben ik niet in thuis ;)!

Deel Deze Pagina