wanneer hoofdkussen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lovelylonnes, Mar 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hi
    heb net voor Justin een dekbedje gekocht en daarbij horende dekbedovetrekjes. Daar zit overal een kussensloopje bij dus heb ik ook een kussen gekocht.
    Mn moeder kreeg bijna een hartaanval! Want dat mag nog helemaal niet!! Vanaf wanneer mogen ze dan wel een kussen???

thanx

2. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

Jul 8, 2009
    1,445
    0
    0
    Heb eigenlijk geen idee, maar volgens mij hebben ze ook van die hele platte kussens. Wel de normale grootte, maar dan een cm dik of zo.
    Is dat niet iets?

3. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    eigenlijk geen idee, maar jelle sliep op laatst op allemaal knuffels en zijn handen er onder dus dachten wij hij is toe aan een hoofd kussen. Jelle was toen nog geen twee jaar

hij slaapt op een flutter kussen van de aldi (hier hebben wij eerst opgelegen en is heel erg plat)

4. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    heb een speciaal kinderkussen van de hema, is vrij dun kussen idd... ik ga gewoon eens proberen..

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Dekbedjes en kussens mogen vanaf 2 jaar.. In praktijk krijgen kinderen vaak tussen 2 en 4 hun kussen..

6. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    Inge is 2 dagen ouder dan zoontje TS maar slaapt al een tijdje met een kussentje. Ze is een buikslapertje en heeft nu een klein sierkussentje (dons van 30 x 30) met Nijntje in haar bedje liggen. Daar gaat ze wel op liggen als ze in slaap valt maar als wij gaan kijken ligt ze er vaak tegenaan.
    Gaat heel goed.

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    het beste is dat ze slapen zonder kussen.. mochten ze nou steeds op iets gaan liggen (handen/knuffel/hoopje dekens) dan zijn ze toe aan een kussen..

vooralsnog is het beter geen kussen te gebruiken is mij altijd verteld

8. ik hem een kussentje van de hema voor iris die kreeg ze zo rond haar 2e verjaardag eerder niet

Share This Page