*pieeeeeeeppp* je leest het zooooo vaak en bij iedere keer dacht ik, dit overkomt mij niet... maar ja hoor:x:x:x:x leek ook te mooi om waar te zijn. nog navraag gedaan en al. ben dus wss opgelicht...ben ook gewoon zo oliedom gaan googlen na betaling... doe ik dus ook niet meer en zag bank rekeing en naam overal staan op opgelicht site enzo baal hier zooooo van heb nu een mailtje gestuurd dat mijn vriend boos was enzo omdat we in verhuizing zitten(had ik ook al eerder genoemd in mail contact) of ze het niet terug kon storten. maar zat al te googlen, maar betaling annuleren kan natuurlijk niet
Vraag het morgen even na bij de bank. Hoorde laatst een verhaal andersom namelijk. Diegene had iets verkocht. Geld ontvangen, ding opgestuurd en daarna heeft de koper het bedrag gestorneerd. Kan blijkbaar binnen een bepaalde tijd?? Flink balen! Ben je een groot bedrag kwijt? Ook even melden bij marktplaats. Die zijn altijd wel goed bezig met zulke dingen. Krijg wel eens bericht dat iemand gereageerd heeft op mijn advertentie en dat diegene niet goed bekend staat bij ze. Heel netjes. Succes!
Weet je bij welke bank die rekeninghouder zit? Dan zou ik die bank even bellen en aangeven dat een rekeninghouder van hun betrokken is bij fraude en met zijn/haar rekeningnummer veel zoekresultaten geeft. Dat betekend niet dat je je geld terugkrijgt, maar als er heel veel klachten over binnen komen kan zo'n bank wellicht maatregelen treffen tegen die rekeninghouder.
Marktplaats.nl > uggs bailey button grijs - Kleding | Dames - Schoenen maar tis pas vanavond gebeurd...dus officieel ben ik nog niet op gelicht...maar op de berichten op internet heb ik er niet goeie hoop op
Storneren gaat niet als je het zelf overgemaakt hebt helaas De bank zal degene een brief sturen met het verzoek het bedrag te retourneren, maar verder kan die er niks mee Ik zou aangifte doen al helpt dat vaak niet bij dat soort gespuis
nee weet ik, was effe andere advertentie staan er meer op. heb ook gevraagd hoe en wat. maar ze had een aantal opgekocht voor prijs.... zo stom..d.at ik dat wel vraag en niet nacheck op internet. ben veel te goed gelovig
je kan ook bij de politie melding maken van internetoplichting; https://www.mijnpolitie.nl/b/eforms.html?formDefinitionCode=ifmelding&pageNumber=0&supplier=20107101901 dan moet je geloof ik ook het rekeningnr van de tegenpartij invullen en misschien kunnen hun daar meer mee?!
Hoeduur heb je ze gekocht? Op Schoenen & Laarzen online kopen bij Van den Assem Schoenen zijn nu superveel uggs 50% korting Weet je wat het op marktplaats is? Deze meneer/mevrouw heeft ook gewoon een foto van het internet geplukt ( want het zijn wel echte op de foto, alleen wel classics en geen bailey) en doet zich dan voor als echte ugg verkoper terwijl het een handelaar is ( bied uggs aan in 5 verschillende maten EN met certificiaat wat niet bij echte uggs zit) je krijgt dus of neppe thuis ( dus geen echte zoals op het plaatje) of niks Ugg handel is de grootste handel op heel marktplaats Voor 140 euro kun je nu nieuwe grijze bailey button triplet uggs krijgen bij vd assem ( officiële ugg dealer) Damesschoenen - UGG Australia Baileyb triplet Grijs - Laarzen - Van den Assem Schoenen Ik hoop dat je je geld terug krijgt meid
Snap dat je baalt, maar neem het jezelf niet kwalijk meid. Je hebt gewoon gedaan waarvan je dacht dat het goed was.
klote zeg!!! En je bent echt niet dom hoor, het kan iedereen wel gebeuren. Ik zou idd toch nog even contact met jouw bank en die andere bank opnemen, je weet nooit.
Jezelf niet zo gek maken hoor... Dit overkomt zoveel mensen! Bel morgen gewoon je bank even, nee heb je en ja kun je misschien wel krijgen Meer kun je niet doen helaas...