Hallo, Ik weet sinds vanmorgen dat ik zwanger ben. zit ongeveer 4 dagen voor mijn nod. nu heb ik sinds maandagavond al last van buikrampen. en in de avond lijkt het erger te worden. een soort ongesteldheids krampen. Maar het zo erg dat ik dan echt moet gaan liggen. Ben ook niet echt krampen gewend. want met ongesteldheid had ik nooit krampen. ik hoor wel dat krampen erbij horen, maar zo erg? ik maak me hier best wel zorgen over. Groetjes van wendy
Goedenavond, sommige vrouwen kunnen veel last hebben van de innesteling. Dit kan gepaard gaan met veel krampen. Je hebt wel heel vroeg positief getest, dus soms kan het zijn dat er toch een menstruatie/zeer vroege miskraam aan zit te komen en dat je daar krampen van hebt. Ik hoop voor je dat het door de innesteling komt. Succes! Groetjes Monique
Bedankt. Heb vanmorgen weer getest. en was donkerder dan gister. en vannacht werd ik wakker van een kramp. en moest ik naar de wc. grote boodschap. erna trok de kramp weg. kunnen het toch mijn darmen zijn? ze rommelen nu ook. en ben winderig. En ik slik nog steeds tarwe kiem olie. maar mag ik dat nu nog slikken? er staat niks over op het potje.
Goedemiddag Wendy, het kunnen heel goed je darmen zijn. Zeker als je ze zo voelt rommelen. Rommelende darmen is ook een van de eerste zwangerschapssymptomen. Tarwekiemolie bevordert de innesteling wordt gezegd, dus zeker nog even blijven slikken. Dit kan geen kwaad voor de zwangerschap! Succes! Groetjes Monique
nog 1 vraag. je lichaam maakt toch pas hcg aan als het ingenesteld is? en toch niet als het nog bezig is met innestelen? zou het dan kunnen zijn dat het nog steeds bezig is met innestelen? die krampen heb ik al vanaf maandagavond.
Als het bezig is met innestelen maakt het ook al hcg aan. Het eitje graaft zich steeds dieper in het baarmoederslijmvlies. Sommige vrouwen kunnen hier echt wel last van hebben. Maar ook je darmen kunnen onder invloed van de zwangerschap erg rommelen en krampen geven. Groetjes Monique
ah oke dat wist ik niet. omdat ik al vanaf maandagavond die krampen heb. denkt u dat het nog aan het innestelen is? Ik heb wel de laatste 2 dagen, dat als ik kramp krijg en ik ga naar de wc, dat ik dan de grote boodschap moet doen, en dan trekt de kramp weg. En ik heb door die krampen al 2 nachten heel slecht geslapen, hooguit 3 uurtjes per nacht. Ik werk wel veel. Is het wel verstandig om te gaan werken? omdat ik zo moe ben. Zou dit kwaad kunnen voor het vruchtje? Alvast bedankt. Groetjes van wendy
Ik denk dat de krampen momenteel veroorzaakt worden door je darmen. Zeker omdat de krampen verdwijnen na de grote boodschap. Je kan in principe gewoon werken. Dat kan echt geen kwaad voor het vruchtje. Belangrijk is of je het zelf wel aan kan als je zo weinig geslapen hebt. Maar dat is een keuze die jij het beste kan maken. Succes! Groetjes Monique