helaas...verkeerd gedacht. en er is echt geen lol aan hoor. het is veel te warm dan en je staat meer in de rij dan je ergens in zit. sta je voor 1 atractie anderhalf tot 2 uur te wachten. kun je ent 3 dingen zien en een ijsje eten.
Jullie hebben gelijk . We hebben nu half besloten dat we een dagje naar Maastricht gaan. Een mooie stad om te bekijken, lekker eten aan het water en misschien een rondvaart maken. Behalve als de gasten perse naar Amsterdam willen.
oh gadsie waar begin je aan joh! ik zou dat dus echt niet in mn hoofd halen met 28 graden, en heel NL die vrij heeft... ik denk dat je overal minimaal een uur moet wachten in de bloedhitte als het al niet langer is... volgens mij word je gillend gek!
Niet naartoe gaan, tenzij je zin hebt in uren wachten in de rij voor een attractie...het wordt stralend weer en 1e paasdag is dan echt zo'n "kom we gaan lekker met het hele gezin naar de efteling dag"
leuk, maastricht ik zat zelf aan madurodam te denken - of juist aan Lineushof - maar met die laatste zie je ook niet zo veel van nederland natuurlijk .
ik zou ook zeggen , ga in een normaal weekend naar de efteling. Of je moet het niet erg vinden om 1,5 uur in de rij te moeten staan. althans dan denk ik zo hoor. is miss overdreven , maar idg wel lang niet doen haha