Verjaardagen vier ik meestal in 2en. Overdag komen er meestal 3 stellen vrienden met hun kinderen. ( totaal met zijn 12-en) 'savonds dan onze ouders, eventueel broers/zussen en een paar vrienden zonder kinderen ( totaal zo'n 12 personen met ons erbij ) Als je het goed verdeeld valt het dus wel mee.
Wij vieren verjaardagen altijd in 2en of soms zelfs in drieën.. We kunnen het anders echt niet kwijt.. Dan heb ik liever 2 of 3 keer een kleiner clubje mensen..
Hai Wij vieren het nu stukken minder,vroeger vieder we het met zijn 2tjes in de kroeg zoveel mensen hadden we,maar we zijn er in de loop der jaren mee gestopt,ik ben in ieder geval gestopt met ooms en tantes en nichten en neven,mijn opa's en oma's zijn inmiddels overleden,en Mart heeft 4 broers en zussen en aangetrouwd en daar de kids van dat zijn er al een hoop,ik ben gelukkig enig kinds en houd nog maar 1 oom en tante aan en hun dachter daar heb ik ook een goede band mee,in d eloop der jaren zijn we ook gestopt met mensen kennisen en vrienden die we alleen echt nog maar verjaardagen zien,want ja als het contact dan verwaterd en alleen nog zo vind ik onzin dus nu hebben we rond de 30 volwassen en 5 kinderen en de meesten zijn nu zwanger of zwanger aan het worden,vroeger hadden we hier het dubbele van dus dan snappen jullie wel dat we er me egstopt zijn
Op onze verjaardagen komen minimaal 24 mensen. Dat is dan alleen familie. En ik kook dan ook nog voor al die mensen Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik daar altijd hulp bij krijg...iedereen neemt iets mee (vlees voor bij het avondeten, een bijgerecht, een taart, hapjes etc.), wat we van te voren afspreken. Dat iedereen mee blijft eten is traditie in de familie van mijn vriend, en ik heb dat overgenomen. Ik vind het wel altijd een hoop werk, maar goed...als ik bij andere familieleden kom, krijg ik daar ook altijd te eten. Dus zo kan je eens iets terugdoen.
Hai Mikki Zit je je ook te vervelen Jeetje voor zoveel mensen koken,hoe doe je dat ,ja ind e pan hahahah Het klinkt wel erg gezellie
hier vieren wij de verjaardagen in een keer anders zou ik 2 keer 50 man over de vloer hebben.wij doen het altijd tegen de zomer als mijn vriend jarig is tent achter het huis bbq"s aan en dan eerst met zijn allen eten daarna gewoon gezellig drinken etc. tent en tafels en stoelen huren we altijd dat heb ik de rotzooi ook niet binnen hahaha
Same here. Ik vier mijn verjaardag maar eens in de zoveel jaar. De verjaardag van mijn dochtertje vieren we wel, gewoon met familie en wat vrienden. We hebben maar een kleine familie. Vaak loop je alleen maar te rennen met eten en drinken en uiteindelijk heb je amper iemand gesproken.
ik hou niet van verplichtingen en mijn man ook niet, dus verjaardagen doen wij niet echt aan. Vrienden vinden dat geen enkel probleem, doen het zelf ook niet echt. Mijn eigen verjaardag vier ik niet, bij mijn man doen we een BBQ en over een week als mijn dochter 1 wordt komen er 14 volwassenen ofzo, maar das alleen naaste familie. Meer plek hebben we ook niet hoor, we hebben niet zoveel stoelen verstopt in andere kamers...
Yep...ik verveel me een ongeluk...ik kan ook niks meer met dit dikke lichaam En ik zit te wachten tot we op visite gaan, maar manlief is nog even aan het Xboxen Ja dat koken is veel werk, maar het is niet zo dat ik voor iedereen een zes-gangen-liflafjes diner bereid hoor. We koken dan Surinaams, en dat is meestal gewoon kip uit de oven (in een grooooote braadslee), een grote pastei, rijst en groenten. Dat is allemaal makkelijk in grote hoeveelheden klaar te maken. Vervolgens schept iedereen lekker zelf op, en zoekt een plekje in de huiskamer om het op te eten. En wie geluk heeft, heeft een plekje aan de eettafel Dus het gaat allemaal niet zo officieel met kaarsen op tafel of zo, dat scheelt...
hai Mikki Is ie klaar met x boxen ,veel plezier met op visite gaan dat scheelt dan wel weer maar dan moet je in mijn ogen wel ene groot fornuis hebben of niet of keuken,het klinkt wel erg gezellig
Zoooo! iedereen is weer de deur uit! Vaatwasser aan, stofzuiger door de toko en met de beentjes omhoog! Visite kwam vrij verspreid, en er waren er 3 ziek! Drukte viel dus mee en het was erg gezellie! Maar ind. je heb soms gewoon geen tijd om iedereen te spreken, das wel jammer! Vanmorgen lekkere hapjes gemaakt, weer veel te veel natuurlijk en de koelkast staat ook nog vol met drinken, dus eten en drinken genoeg komende week! Was een gezellige en leuke dag, ben ook lekker verwend! Ben woe echt jarig, maar die dag slaan we maar even over! hahahaha kus miek
Hai Miek. lekker dat ze zo verspreid kwamen,hier komen ze altjd allemaal tegelijk net of ze het afspreken Wat heb je allemaal gekregen hahahaha,hoezo niwscheirig Alvast gefeliciteerd voor woensdag