Themp.

Discussie in 'Miskraam' gestart door charity2010, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Hoi Dames,

Helaas heb ik gister ook aal een topic gestart. Even in het kort; gister bij de eerste echo bleek er geen hartje te kloppen, 11+3. Het kindje bleek 2 geleden al te zijn overleden. Vermoedelijk tussen 25 en 27 april, aan de hand van de grote en omdat de 28e geen hartje te vinden was bij doppler vk. Vandaag heb ik de pillen meegekregen om de miskraam op te wekken. Maar ik heb toch nog een vraag over een volgende zwangerschap, vondt het antw. van de gyn ook niet helemaal duidelijk, ze was erg gehaast.

Ik lees hier en daar wel eens iets over themp. dat je aaan de hand daarvan kan zien dat je zwanger zou zijn? Een ook iets met een eisprong? Kan iemand mij dat misschien uitleggen, lijkt me een handige methode..

Alvast bedankt! Liefs.

2. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Beste Charity,

In dit gedeelte van het forum staan heel veel vragen over temperatuurkaartjes:

Temperatuurkaartjes - Zwangerschapspagina

Door middel van een "ovulation chart" kun je zien of wanneer je je ovulatie hebt gehad. Hiervoor moet je elke ochtend direct na het wakker worden je temperatuur meten. Na je ovulatie stijgt namelijk je lichaamstemperatuur 0,25-0,45 graden. Wanneer je zwanger bent, blijft je temperatuur hoog. Word je weer ongesteld, dan zakt de temperatuur weer. Afgelopen week heb ik een miskraam gehad en zie nu mijn temperatuur weer naar beneden duiken.

Wanneer je op de link van mijn handtekening klikt, dan kom je uit bij Fertility Friend, waar je ook je eigen kaartje kan aanmaken.

Deel Deze Pagina