20 weken echo met 21.4 weken

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by stampertje, Aug 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Mijn vriend heeft net vakantie gehad en we kunnen niet eerder. Maar die vrouw was het er niet mee eens het moest voor de 21 weken . Ik zei nou dan doe ik geen 20 weken echo want ik ga niet zonder mijn vriend. Toen zei ze weer van ja maar het is zo belangrijk het wel te doen dan doen we het toch maar wat later. vond hel wel raar hoor. Maar ik lees dat er meer dames zijn die het ook later hebben.

2. pcomiep

pcomiep Actief lid

Mar 22, 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hadden de 20 weken echo bij 21.6 weken, niets aan de hand. Gaat erom dat mocht je nog actie willen ondernemen bij eventuele afwijkingen dat je dan wel erg snel moet beslissen. Wil je dat sowieso niet, dan maakt het niets uit.
    Ga maar lekker genieten van die echo straks! Erg leuk om die kleine zo te zien bewegen in je buik!

3. chantal

chantal Bekend lid

Jun 26, 2009
    516
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn echo gisteren met 18 +2 gehad

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Moch er iets mis zijn tot wanneer heb je dan de tijd om te beslissen

5. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    2,571
    1
    0
    Ik heb mijn 20 weken echo op 21.3 weken gehad.

Mocht de zwangerschap eventueel afgebroken moeten worden dan kan dat volgens mij tot 24 weken als ik mij niet vergis, maar daar gaan we niet van uit.

Veel succes!

6. maartje85

maartje85 Actief lid

Mar 27, 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij ons wordt geadviseerd de echo tussen de 20 en 22 weken te laten maken. Dit heeft met die termijn te maken. maar ook met de groei van het hartje. Binnen deze periode kunnen ze eventuele afwijkingen aan he thart waarnemen, daarna niet meer.
    Wij hebben de afspraak met 19 + 5.

Share This Page