Ik zie alleen maar trouw foto's die overigens prachtig zijn maar geen test als je dat bedoelde Maar je zal wel zwanger zijn anders had je het hier niet neer gezet Van harte met je zwangerschap geniet er lekker van. Liefs wolly
hey ja nu staat hij er wel hoor sorry moet k m wel uploaden natuurlijk dank je dank je fijn paas weekeind
Ik heb het gezien en je bent zwanger verklaard ahahahahhaa Hele fijne pasen maar zal nu zeker wel goed komen denk ik. Liefs wolly
ja allemaal erg bedankt ik kan het nog niet bevatten ,,, waneer zal ik het mijn ouders en schoonouders vertelllen of is dat te vroeg
gefeliciteerd met je zwangerschap ( ik hoop dat het voor mij ook 8 maanden wordt ) iig ga er lekker van genieten en wanneer je het je ouders en schoonouders moet vertellen? geen idee maar ik zou het waarschijnlijk ook niet lang voor me kunnen houden groetjes caro
allemaal ontzettend bedankt,,we kunnen het nog niet hellemaal bevatten hoor,,,2 tests gedaan en ja toch echt alle 2 duidelijk ,,we zijn zwanger,,,mijn man zegt,,,ik durf het nog niet te vertellen tegen iedereen ,maar ik wil het eigenlijk wel hoor,,ik wil we gaan genieten met de mensen van wie ik het meeste hou fijne pasen
Gefeliciteerd! Voor alle vragen omtrent je zwangerschap kan je bij het clubje van jouw maand voegen. Elmo