Mijn dochter gaat na de zomervakantie na de basisschool en nu wil ik de juffen een cadeautje geven. Ik vind een vaas met een bloemetje erin en dan bedankt dat je mij hebt laten groeien heel leuk maar erg cliche haha. Hebben jullie een ideetje? Wat een beetje orgineel is
Ik lees mee. Hier is het ook zover En wat geef je aan de kindjes? Hier mag er niks eetbaars gegeven worden.
Hier hebben de juffen een dienblad gehad met daarop alle ingredienten voor appeltaart. (Mix, appels, zakje suiker, kaneelstokje en zo'n mini weckpotje met rozijntjes erin)
Betreft juf, een theedoosje met een mooie tekening en theezakjes, of schaaltje beschilderen met wat lekkers, weckpot met ingrediënten voor koekjes. Ik hou helemaal niet van die teksten dus zou ze gewoon bedanken. Kinderen als je niks eetbaars mag geven misschien iets voor de vakantie, stoepkrijt bijvoorbeeld een hele grote in folie verpakken en daar oogjes en mond op laten tekenen (popje), schepje of ander strand spullen, badeend of ander waterspeelgoed, strandbal of ander zacht balletje (action) Of iets van een kleurboekje of klei, action. Soms ook handig om eens bij de zeeman te kijken daar hebben ze soms nog afgeprijsde spullen voor echt weinig. (Kleurboekje disney 0.25 cent)
Voor de juffen een bloempot met potgrond erin en een zakje vergeet me nietjes. Voor de kindjes een zakje knijpfruit met een briefje eraan waarop staat: Ik knijp er tussenuit want ik ga naar de basisschool! groetjes ......
Ik gaf de juffen een frambozenplant met een mooi gedichtje erbij (deze: https://www.lentezoet.nl/product/kaart-peuterjuf-meisje/ ), de kinderen kregen een (harde) plastic disneybeker met popcorn, leuke coctailprikkers en feestelijk rietje.