Vinger in stopcontact

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Arian, 27 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Heeft een van jullie kindjes wel eens iets in het stopcontact gestoken? Zij het een speldje, vinger of iets dergelijks?
    Dochter zat gister met haar vinger in het stopcontact te voelen, wel beveiligd natuurlijk, maar schrok wel erg!

2. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    wij hebben ook beveiligde stopcontacten, maar ze heeft er eigenlijk nog nooit aangezeten.
    nog niet, ze is net te kort om er bij te komen.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

met die vinger gebeurt er niet veel maar met een speldje... oei! Dat is precies waarom er beveiligd moet worden!

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier hebben ze er behalve stekkers nooit iets in gestopt.

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.158
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Een vinger past niet in een stopcontact, dus dat is al een zorg minder. Het gaat inderdaad om speldjes enzo. Prima dat je het beveiligd hebt. Er zijn maar weinig kinderen die dat voor elkaar krijgen. Tegen de tijd dat ze het kunnen, snappen ze ook waarom ze het niet moeten doen.

6. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hier alles beveiligd.. en buiten handbereik(staan meubels voor of te hoogg)

7. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Stel dat je een houdini hebt bij bepaalde stopcontacten. Heb je bij gamma een soort doppen die je in het grote gat van je stopcontact kan doen. Deze moet je er wel telkens uithalen als je er een stekker in wilt doen. Het heet een stopcontactplug. Staat ook op hun site maar krijg de link niet gekopieerd met mijn mobiel.

8. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hier geen interesse voor stopcontacten. Er is dus ook niets beveiligd hier.

9. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Hier hebben we de contacten die bereikbaar zijn afgeschermd, maar ze gaat er niet aan, en we hebben het kastje van de poetsmiddelen op slot.

10. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    #10 Yesera, 28 feb 2014
    Laatst bewerkt: 28 feb 2014
    Vingers in het stopcontact kan hier niet, omdat we van die plakkers er in hebben (weet ff niet hoe die beveiliging dingen heten..), maar kleine man is al wel eens ergens bovenop geklommen om een oplader uit het stopcontact te trekken :$. Hij tilt zijn speelgoedbakken namelijk gewoon op, zet ze strategisch neer en klimt er zo bovenop...... T'is een dondersteen :D.

11. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Hier een tijdje wel interesse gehad voor het stopcontact ( zat precies op de goede hoogte voor hun ;):p).
    Uiteraard wel beveiligd en ik ben blijven corrigeren.
    Want dat het thuis beveiligd is, wil niet zeggen dat dat ergens anders ook zo is;).

12. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar speltjes vind ik op zich alleen al gevaarlijk... met of zonder stopcontact;)

Wij hebben ook alles beveiligd, maar hier kijkt hij er niet naar om... bij opa en oma wel.. en daar is het niet beveiligd dus opletten geblazen!

13. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hehe, die van ons zoekt kabels in huis (bijvoorbeeld de oplader van mijn gsm naast mijn bed) pakt deze dan en gaat ermee naar het stopcontact in het salon want volgens hem moet dat toch echt wel in dat stopcontact. Ook vingers erin proberen te duwen, het stopcontact van de radio uit trekken en dan terug insteken, noem maar op. Natuurlijk zit er beveiliging in sinds hij dit probeert te doen.

Deel Deze Pagina