Onze dochter is bijna 14 weken en we hebben al een paar weken te maken met onrustige nachten. Ze heeft nog nooit doorgeslapen en dat hoeft ze van mij ook nog niet hoor. Omdat ze haar flesjes niet leegdrinkt overdag, ben ik eigenlijk blij dat ze 's nachts nog wat drinkt. Alleen is het nu zo dat ze daarna (vanaf 03:00) nauwelijks of erg onrustig slaapt. Ze zit sinds 2 weken op pepti ivm verdenking van koemelkallergie. Helaas drinkt ze nog niet heel veel per fles, laat altijd wel 30/40 van de 165 staan, soms meer zelfs. Ook heeft ze al enkele tijd ranitidine voor de verborgen reflux, wat erg goed helpt, geen krijsende dochter meer tijdens en na de fles! Het gaat een stuk beter dan voorgaande weken dus! Nu die onrustige nachten dus nog. Bij het CB konden ze me geen advies geven. Heeft iemand dit ook meegemaakt en heb je tips voor ons? Of moeten we ons niet teveel zorgen maken omdat dit vanzelf wel beter gaat?
Ja mijn dochter heeft dit precies zo, het eerste deel van de nacht gaat nog wel maar vanaf de voeding is ze erg onrustig! Telkens geluidjes, knorretjes, gilletjes, smakken etc.. Ze heeft voor zover ik weet geen KMA of pijnlijke reflux, ze spuugt wel erg veel maar overdag is het een blije baby, ze heeft volgens mij in ieder geval geen pijn.. Er valt ook echt geen pijl op te trekken hoe laat ze s nachts komt voor een voeding, soms om half 1 en soms om half 5 en alles daartussenin Dus ik lees even mee want ik ben inmiddels behoorlijk moe door het slechte slapen, ze slaapt bij ons op de kamer omdat we niet meer ruimte hebben dus ik kan ook geen kant op! Maar goed, ik heb dus geen tips voor je maar ben wel erg benieuwd waar de onrust vandaan kan komen! Sterkte in ieder geval!