Ha meiden, Ik wil gewoon even kwijt dat ik een compleet verzorgde BBQ voor 15 personen heb gewonnen bij Greetz. Ik stuur regelmatig kaartjes via greetz en daardoor deed ik automatisch mee voor deze prijs. Eind augustus kreeg ik te horen dat ik de winnaar ben. Ik moest alleen wel nog dit jaar een BBQ plannen! Vanavond is DE avond. Dan houden we de geheel verzorgde BBQ voor 15 personen. Ze komen alles zo afleveren, dus ben benieuwd. Zeil over de tuin getrokken, muziekinstallatie klaar en drank staat in de koelkast!! Kom maar op, ik heb er zin in!! Ik hoef ook niet af te wassen, want morgen komen ze alles weer ophalen.... Heerlijk! Fijn weekend allemaal! Groetjes jufaman
Het was supergoed verzorgd. Hier staat alles uitgestald: 3 schalen met vlees, 6 bakken salade, 4 stokbroden met kruidenboter. De gasbarbecue, gasfles en gerei zat erbij. Ook de borden en bestek kregen we er ook bij. Die hoefden wij niet af te wassen. Net hebben ze alles in kratjes weer meegenomen! Dankjewel Greetz en BBQgemak.nl!!