Wij vertrekken morgen met het vliegtuig en de laatste keer was dochterlief pas 5 maanden dus hadden we niet meer nodig dan de borst. Nu weet ik dat je tot 100 ml vloeistoffen mee mag nemen. Heeft iemand tips? Kan ik bijvoorbeeld ook gewoon haar drinkbeker mee nemen en deze in het vliegtuig vullen met water, op t toilet of eventueel door de stewardess ofzo? Of ik las laatst wat over drinken kopen in het taxfree gedeelte en in laten sealen? En kwa eten mag je alles wel mee aan boord toch? Wie heeft tips.
Je kan inderdaad drinken kopen en laten insealen, dat mag je dan wel in het vliegtuig open maken. Eten mag je meenemen. En in het vliegtuig is er meestal een snelle snack te krijgen!
Wij hebben een leeg flesje meegenomen, en deze achter de duane gevult met water. In het vliegtuig kun je ook drinken krijgen, maar water bij het toilet is geen drinkwater!
Je bent al weg maar wij zijn de afgelopen maanden 3 keer heen en weer gevlogen, alledrie de keren had ik een volle rietjesbeker water mee en die mocht alledrie de keren gewoon mee. Pakjes drinken werden wel weggegooid. Water in het toilet van het vliegtuig is geen drinkwater. Mag het nou niet mee dan kun je in het vliegtuig ook gewoon water kopen of krijgen, afhankelijk van de maatschappij.
Weet iemand of zo'n kant en klaar pakje melk van Nutrilon mee mag? het is babyvoeding maar wel een pakje van 200 ml.
Volgens mij mag dat wel, ik dacht dat je voor een baby sowieso voeding mee mag nemen. En onze drinkbeker is dacht ik 265 ml en die zat helemaal vol en keek niemand naar.
Goedemorgen!!! lekker slim van mij. Je hebt helemaal gelijk. Ik kijk wel eventjes wat ik doe. Ik wil namelijk geen hele bus kopen aangezien dochterlief thuis gewoon koemelk krijgt. Alleen voor de vakantie wil ik van die kant en klare pakjes nutrilon kopen omdat ik niet weet of ze de melk in het hotel in Turkije lekker gaat vinden.