Versieren Sarah. hulp nodig bij plannen!

Discussie in 'De lounge' gestart door Veraenroy, 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Even een vraagje:

Mijn schoonmoeder wordt morgen 50. Nu zou Roy gisteravond schroeven in de gevel doen om de slingers ed aan vast te maken, want vannacht boren, en ze is thuis, schiet niet erg op.
    Nu moest Roy gisteren overwerken tot 22.30uur met als gevolg, geen schroeven aan de gevel. Roy is vanochtend weer om 5 uur opgestaan om weer te gaan werken, en hij weet niet hoe laat hij thuis is vanavond. Nu ben ik erover aan’t denken om dus na mijn werk te gaan versieren omdat mijn schoonma werkt van 15.30 tot 19.30 en daarna na ons thuis komt. Ik zou de pop alvast kunnen klaarzetten en binnen kunnen versieren.
    Maar, mijn probleem is dat ze morgen pas jarig is. Dus als ze vanavond thuis komt staat er een pop terwijl ze nog niet jarig is. Maar vannacht versieren zie ik ook niet zitten, omdat Roy gisteren pas laat terug was van z’n werk, en vanmorgen alweer zo vroeg vertrokken is.

Hoe zouden jullie dit doen, toch vanmiddag al versieren, en haar bij ons thuis proberen te houden tot middernacht, of toch vannacht er uit gaan om te versieren. Ik weet het echt niet!

PS morgen ochtend is ook geen optie, want ze heeft de sleutel aan de binnenkant van de deur, dus ik kom er met mijn sleutel niet in.

2. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    ik zou vannacht gaan versieren, de minste kans dat ze het dus in de gaten heeft ;)

3. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ja, maar dan kom ik zowiezo niet binnen!
    En ik moet op goed geluk zien dat Roy voor 19.30 thuis is om die schroeven in de gevel te boren, anders krijg ik niks opgehangen aan de gevel.
    Ik heb nl zo'n slinger gekocht:
    http://www.shoppartners.nl/fsimages/10010804gr.gif
    snappie

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik had de mazzel bij mijn moeder dat ze gewoon op haar Sara verjaardag een halve dag wilde werken. Dus ik ben de boel binnen en buiten gaan versieren. Dus ze ging weg, toen was er niets.... en ze kwam thuis in een versierd huis.

In jullie geval zou ik het toch ook 's nachts buiten versieren. Dan is het toch de grootste verassing. Waarschijnlijk verwacht ze iets, en gaat ze daar nu rekening mee houden dat het vanmiddag gebeurd. Maar boren als ze thuis is... dat is wel een lastige ja :D Ik heb gelukkig niet hoeven te boren. Heb de parkeerpalen etc gebruikt in de straat voor de slingers.

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Kan je ze niet met dun draad aan de goot bevestigen? En ik zou pas vanavond heel laat versieren en de pop neerzetten.

Kwebbel

6. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Roy is nu bijna thuis, dus we gaan zometeen de voorbereidingen doen, en ook boren, en dan vannavond laat alles ophangen.

XX VERA

Hier kan een slotje op!

7. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Veel plezier.

Kwebbel