Wij hebben ongeveer 6000 euro uitgegeven. Met 35 daggasten en een feest met ongeveer 90 mensen. Mijn jurk heb ik van mijn ouders gekregen. Mijn man heeft zijn pak ook van zijn ouders gekregen.
Wij gaan trouwen op 8-8-2008. We trouwen om 15:00uur, dan foto's maken en dan met 22 mensen dineren en dan om 20:00u tot 1:00uur feest. Ik heb mijn trouwjurk via marktplaats, ringen hebben we al en dan nog bedankjes uitnodigingen en een bruidsijstaart (denk ik, ben er nog niet helemaal uit). Op het feest zijn we met 60 pers. Maar ik verwacht ongeveer EUR 5200 kwijt te zijn. En dan hebben we onze eigen auto als bruidsauto en verder eenvoudig. Trouwens gefeliciteerd nog en heel veel succes met de voorbereidingen Groetjes Lonneke
Wij waren 8800 euro kwijt voor de hele dag. Inclusief kleding, ringen, uitnodigingen, enz. Echt de complete rompslomp eromheen meegerekend.
eh oeps .... wij waren alles bij elkaar incl. huwelijksreis naar de malediven zeker 20.000,- euro kwijt maar ok ok ik heb hier altijd kei hard voor gespaard en gewerkt en man ook ik had een over de top huwelijksdag echt geweldig en prachtig ... enkele weken later is een vriendin van ons getrouwd voor volgensmij een 4e van dit geld en de dag was net zo mooi hoor ! ps ik zou het achteraf zo nooit meer doen veel dingen kun je op besparen fotograaf van 2000,- euro en er hangt 1 foto in de kamer .. en we hebben nog 1200 foto's digitaal gekregen van vrienden achteraf ha daar dus ook wel uit kunnen kiezen... Videoman de hele dag 1000,- euro en tegenwoordig heeft ook iedereen wel een camera en je kijkt misschien nog es een keer en dan ook niet meer hoor ! Malediven was mega duur we hebben 16 dagen op een (bijna)onbewoond eiland gezeten en dat was een droom ! echt super maar eens en nooit meer dat kunnen we nu ook niet meer hoor ! weet je wat het is .. op zo'n dag ben jij speciaal en dat voel je en weet je ! en of het nu duur is of niet het gaat er echt om dat je geniet ! wij hadden alles maar mijn oma en een oom van mij zijn enkele weken voor ons huwelijk overleden en van de fam was iedereen nog in de rouw en dan kun je pracht en praal hebben maar het gaat echt om je gevoel van die dag ! dus geniet er van en doe het lekker zoals jullie het willen
7000 GULDEN waren wij kwijt. Geen receptie wel de hele dag een clubje van een man of 30 en 's avonds rond de 80 a 100 man. Met band en jurk en pak en alles
ik ga in januari trouwen. en denk iets van 12000 euro kwijt te zijn. over dag 30 gasten en savond heb ik er 180. we hebben ook een zaal. dus dat is erg lekker. ik zou het zelf niet thuis willen doen. je moet verwend worden heel de dag! ben benieuwd!
ruim 10.000 euro. Ik weet het niet precies, omdat we ook dingen gekregen hebben. (Kleding, bloemen, vervoer)
Wij waren denk ik zo'n 5000 euro kwijt, pak en jurk hebben we gekregen, mijn ouders hebben ook de bruidstaart betaald. In dit bedrag zit dan ook; eten voor de daggasten (5 gangen diner), receptie met ca. 100 man, uitnodigingen, huur auto, fotograaf, ringen, bruidsboeket en corsages en het trouwen in het gemeentehuis. Wij hebben geen feest gegeven, maar uitgebreid gedineerd, als ik het ove mocht doen zou ik het precies hetzelfde doen . Veel plezier met plannen!
wij ook rond de 5000 euro daar zit dan ook nog de huwelijksreis naar de dominicaanse republiek bij. we hadden 75 man op de bruiloft in een zaaltje met disc jockey. trouwauto hadden we niet, we zijn met eigen auto gaan trouwen. we hadden wel een fotograaf wel een amateur maar super foto's gemaakt.
als ik al die bedragen zo zie, ben ik wel blij dat mn vriend het nut er niet zo van in ziet (en mij heeft over gehaald). tuurlijk zal je een mooie dag hebben, maar voor een paar 1000 euro (of zelfs meer) kun je heel veel mooie dingen doen.
Wij waren ongeveer 8.000 euries kwijt. Bruidskleding van wederzijdse ouders gekregen. We hadden een receptie ( 50 personen), diner ( 25 personen) en feest (75 personen). Daar zat bij een band, notaris, zaalhuur, professionele fotograaf, visagiste/kapper, nagelstyliste, bediening, gemeentekosten, bruidstaart, catering, bloemen, ringen. Wij zijn niet op huwelijksreis geweest en de trouwauto ( C 8), was een kado van de autodealer.
Hier zijn we onder de E 7000 gebleven. 30 daggasten, 's avonds een feest met 150 mensen. Alles zelf betaald en alles erop en eraan: kleding voor beiden, auto met chauffeur, bloemen, ceremonies, kaarten, diner, feest, muziek, ringen, foto's, video etc. etc.
Wij 15000 gulden. Wij hadden: Een jurk voor mij Jurk bruidsmeisje Pak man Bloemen (echt hele mooie) 20 dag-gasten 150 gasten op het (super gave) feest Een oldtimer met chauffeur We zijn getrouwd in een kasteel (dat was het duurste) Catering Uitnodigingen Wat vergeet ik nog meer? Ik weet het niet meer. Maar... mijn oma heeft mijn jurk+assecoires én die van het bruidsmeisje gemaakt, we hebben een vriend gevraagd te dj-en (hij is dj), opa heeft de catering verzorgd, bloemen heeft mijn oom geregeld (hij zit in de bloemen), het feest was in een verenigingsruimte (geregeld door mijn tante) en wij hebben zelf de drank en versnaperingen geregeld (wel met personeel). Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt! Maar toch gefeliciteerd met je plannen en geniet van de voorpret! Enne... doe het zoals JULLIE het willen!
wij waren ongeveer 10.000 euro kwijt. Het had nog duurde geweest kunnen zijn maar abdullah kent veel mensen dus we hebben het goedkoper gekregen. We hadden ongeveer 300 mensen in de zaal. dit zit er in bruidsjurk + schoenen pak en schoenen boeket fotograaf en filmopname filmopname + foto's op dvd en videaotape zaal versiering band taart drinken fruit eten op de tafels trouw auto voor de henna jurk en schoenen pak eten en drinken versiering de foto's en de opname heeft mijn schoonzus gemaakt en de muziek ook dus die waren gratis. dit heeft ongeveer 700 euro gekost voor ongeveer 100 mensen. wij hebben zelf alles betaald.
Wij waren ong. 500 euro kwijt... merendeel daarvan is opgegaan aan de ringen, de rest aan de papieren ed. Was dus heeeeel klein, na afloop wat gegeten en gedronken met paar mensen en savonds heeft mn moeder een diner voor ons gemaakt met luxe hapjes en champagne ed. Was voor ons precies goed en nooit spijt van gehad tot nu toe.
Wij waren om en de nabij de 12.000 euro kwijt. We hebben alles zelf betaald. En we hadden 125 avond gasten.