Wie weet er een leuk boekje ofzo om de echo's in te bewaren? Ze liggen nu los in een doos zodat er geen licht bijkomt en ze niet verkleuren. Maar ik dacht, misschien is het wel leuk om ze allemaal in een speciaal echo boekje of mapje te doen ofzo. Ik kon zoiets alleen niet vinden, alleen voor 1 of 2 foto's een mapje. In een fotomapje (ik had van de Hema) glijden ze uit. Hoe bewaren jullie de echo's?
Mijn buurvrouw gaf de tip ze in te scannen zodat je ze digitaal hebt en als foto af te laten drukken. Ik heb 9 maanden dagboek ik denk dat ik ze daar inplak.
Van mijn eerste zwangerschap heb ik ze ingescand en de foto's in een insteekmap gedaan. De foto's zijn nu ruim 3 jaar oud en nog steeds even mooi. Deze zwangerschap maak ik foto's van de echo's.
Ik heb gewoon een ouderwets fotoboekje gekocht voor 0,80 cent ofzo bij de Action Waar je ze zo in kan schuiven. Wel ingescant van te voren en ik maak via Albelli een 9 maanden boek waar ik de foto's ook in zet samen met buikfoto's enzo.
Ik heb ze ook gescand en vervolgens een digitaal album van gemaakt, zo blijven ze in elk geval mooi. En ik heb best veel echofoto's!
Wij hebben er foto's van gemaakt, deze uitgeprint en in ons fotoalbum geplakt + ze staan op de computer. De originele echo's heb ik in mijn zwangerschapsdagboek geplakt.
Ik heb ze ingescand dus heb ze digitaal en gewoon op echo print papier. Ik ga uiteindelijk ook een boek maken met alle foto's van de zwangerschap + eerste weken
Wij hebben ze ook gescand en de originele heb ik in het eerste fotoalbum geplakt bij onze zoon. Ga ik bij deze tweede ook weer doen
Ik heb een 9 maanden dagboek.. Als alles niet erin past, een envelopje in de dagboek maken en daar bewaren
Wij hebben de foto's bewaard in een fotomapje van de HEMA, ook handig om te laten zien aan vrienden of familie
Ik heb de echo foto's in een fotoalbum zitten en daar zelf teksten etc bij geschreven. Tevens ook ingescand op de pc. Zelfs de echo foto's van onze oudste en middelste zijn na 12 en 10 jaar nog netjes
Ik scan alle echo foto's eerst in, zodat we ze altijd nog digitaal hebben. De echte foto's heb ik in mijn 9 maanden dagboek geplakt, degene die er niet meer bij paste heb ik in een mvm enveloppe achter in het dagboek.
De originele heb ik in mijn 9 maanden dagboek geplakt. Van te voren er een foto van gemaakt zodat we ze altijd nog digitaal hebben.
Ik heb foto's gemaakt en op meerdere plekken opgeslagen (dus zelfs als m'n USB-stick stuk gaat, mijn e-mailadres gehackt wordt EN mijn laptop crasht, heb ik ze nog ) en de originele bewaar ik in een envelopje.. Deze keer wil ik ze wel graag gaan inplakken.