Ja, ik ben er ook naar op zoek.. Nu het Zomer word word zoontje weer vroeg wakker en dat is niet de bedoeling haha Wil het liefst rolluiken, Maarja dat is wel en smak geld...
Wij hebben voor alle slaapkamer ramen: vitrage(inbetween), verduisterende rolgordijnen en verduisterende gordijnen, en dat maakt het lekker donker hoor 😄
verduisterend rolgordijn en over gordijn. Ik vind rolluiken echt zo spuuglelijk, een ontsiering voor je huis. Die komen hier echt niet.
Hou maar in gedachten dat veel mensen met een rolluik, nachtdienst werken. Ze zijn namelijk verduisterend en geluids dempend en het blijft koel in de warmere periode. Daarom hadden wij hem in ons vorige huis, met fulltime nachtdienst!
Nou bijna iedereen die ik ken heeft rolluiken en maar 2 werken er nachtdiensten..dus ik denk dat dat niet zoveel uitmaakt.
Ok maar rolluiken vinden we vreselijk lelijk! We nemen denk ik donkere rolgordijnen en daarover mooie lichte (met verduisterspul eronder) gordijnen.. Moeten we bij kopen van verduisterende rolgordijnen nog ergens op letten? En kan gewoon bij ikea of Hema toch? Plaats je ze in kozijn ?
Wij hebben een verduisterend rolgordijn en verduisterde overgordijnen. Als alles goed dicht zit is het echt goed donker in de slaapkamer.
Ik heb een verduisterend rolgordijn, verduisterend overgordijnen en van een extra overgordijnen heb ik een soort dekentje gemaakt wat over de dragers van het gordijn hangt. Echt echt donker dus.